بخش زایشگاه بیمارستان دیر راه اندازی شد

بخش زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

بخش زایشگاه بیمارستان دیر راه اندازی شد

فرماندار دیر در این آئین گفت: راه اندازی زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) یکی از اقدام‌های اساسی در بخش درمان این شهرستان است.

کریم علی حسنی افزود: با راه اندازی بخش جدید ۲۵ نفر از نیروهای فنی که در سایر بیمارستان‌ها مشغول به کار بودند، بازگشت به کار شدند.

وی گفت: همچنین بخش دیالیز این بیمارستان نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احدث است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: رویکرد این دانشگاه ارتقای بخش‌های مختلف پزشکی و بیمارستانی بوده و در زمان حاضر بسیاری از بیمارستان‌های استان ارتقاء یافته و بخش‌های مختلف در نقشه کاربری آنها اضافه شده است.

جعفر زارعی زاده افزود: افتتاح زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) دیر یکی از اقدام‌های اساسی در بخش درمان این شهرستان است.

وی گفت: این زایشگاه ظرفیت بستری ۹ تخت و ۲ اتاق عمل را دارد و متخصص بیهوشی و جراح زنان در این بخش فعال هستند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل و راه اندازی همه بخش‌های بیمارستان دیر یکی از آرزوهای اساسی مردم این شهرستان است.

حجت الاسلام موسی احمدی افزود: مردم همیشه حامی و پشتیبان نظام اسلامی هستند و لیاقت و شایستگی بیش از این خدمت را دارند.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی نیروهای پیمانی مشغول به کار در بیمارستان‌های دیر و کنگان پرداخت نشدن حقوق و مزایای آنهاست که باید مشکل آنان برطرف شود.

امام جمعه دیر گفت: بعد از ۲۸ سال از زمان ساخت بیمارستان این شهرستان تاکنون تکمیل و تجهیز همه بخش‌های این مرکز درمانی یکی از مطالبه‌های مردم به شمار می‌رود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: راه اندازی زایشگاه بیمارستان اقدام شایسته ای است و با توجه به اینکه جامعه سالمندی رو به افزایش است انتظار می‌رود نسبت به تولد و فرزند آوری فرهنگ سازی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بخش اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه،درمانگاه تخصصی، تصفیه خانه، اکسژن سن ترال،دیزل ژنراتور، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، رخت‌شویی خانه و اوزن تراپی بیمارستان فعال است.

احمد آخوندی افزود: بخش زایشگاه دارای اتاق معاینه، مامای کشیک، اتاق درد، کار کثیف، اتاق زایمان، کار پرستار و ریکاوری است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    یک زایشگاه درست کردن که اینقدر شلوغی نمیخواست این خبرها نزنید که مردم بگن اینها چقدر خدا توسرشون زده که چشم ندیده هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها