برادرزاده جان اف کندی، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا:

برجام، منسوخ و برای عصر حاضر نامناسب است

رابرت کندی، کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات با اشاره به توافق برجام آن را « منسوخ و نامناسب برای عصر حاضر» خواند و در توییتر نوشت که دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه از طریق «تقویت و ارتقای روابط بین اسرائیل و ایران» ، تضمین می‌شود.

 برجام، منسوخ و برای عصر حاضر نامناسب است

برادرزاده جان اف کندی، رئیس جمهوری فقید آمریکا همچنین نوشت: «حفاظت از اسرائیل و حمایت از مردم ایران» و «جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» ضروری است.

از نظر رابرت کندی به طور قطع موضوع «جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای غیرقابل مذاکره» است . او بر لزوم هوشیاری مداوم و اقدامات راستی‌آزمایی سختگیرانه تاکید کرد.

این دموکرات‌ ۶۹ ساله که قصد نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴را دارد با اذعان به «مسئولیت تاریخی» ایالات متحده در تنش‌های منطقه‌ای گفت: «به بازتعریف رفتار بین‌المللی تحت رهبری آمریکا متعهدم و عملیات تغییر رژیم‌های گذشته، کودتاها و حمایت از رژیم‌های استبدادی را به‌عنوان عوامل موثر در وضعیت کنونی می‌شناسم.»

برادرزاده جان اف کندی ـ به عنوان یکی از رقبای احتمالی جو بایدن در انتخابات سال آتی ـ با چشم‌اندازی بلندپروازانه برای دیپلماسی جهانی، قصد دارد «معیارهای نوینی» برای روابط بین‌الملل ایجاد کند، که طی آن «صلح پایدار در خاورمیانه» را به ارمغان آورد و به «اشتباهات تاریخی» آمریکا نیز رسیدگی کند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    اونجا بدتر از ایرانه. آقازادس

  • محمود
    2

    صلح اسراییل و ایران با وجود دولتمردان دو طرف و استراتژی نظامی هرگز محقق نمیشه و این آرزویی بیش نیست

    نظرات شما -
    • 0

      بسته به مصلحت دارد .قراربود اگه حتی با امریکا تو یه رختخواب بخوابیم با رژیم ال سعود آشتی نکنیم اما ...

  • 🐜
    0

    اختلاف نظر وجنگ عقب ماندگی وفسادوویرانی دزدی وچپاول درجامعه ایجاد کرده بخصوص دخالت دراموردیگر کشورها بنظرمن اول بااسراییل آشتی کنید بعداً باامریکا واروپا فلسطین غده سرطانی است که ۴۴سال است اقتصاد ملت ایران را فلج کرده و سردمداران حکومت نهایت سودجوی ومال اندوزی راانجام دادند ب بهانه تحریم ها علیه ملت ایران درصورتیکه توله زاده های استعمارگر کاسبان تحریم ها هستندو خوش ندارند ایران بااسراییل آمریکا و اروپا توافق کند.مرگ برکاسبان تحریم

  • داروش
    0

    این برجان هم شده دستمایه سیاسیون خفه شدیم از بس برجام برجام اینور برجام اونور برجام

  • ناشناس
    0

    ما یه چیزی ساختیم به نام دشمن وامریکا هر کثافت کاریمونا به اون ربط میدیم .شما هم یه دیو ساختید بنام برجام هر گوهی میخواید بخورید یا نخورید با اون مانور میدین .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها