جهاد اسلامی درباره بمباران بیمارستان: با اتهام به ما نمی توانند جنایتشان را توجیه کنند/ ما از امکانات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کنیم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای، هدف از اتهام‌زنی صهیونیست‌ها به مقاومت را «فرار از مسئولیتِ» بمباران بیمارستان «المعمدانی» خواند و تاکید کرد: ما از امکانات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کنیم.

جهاد اسلامی درباره بمباران بیمارستان: با اتهام به ما نمی توانند جنایتشان را توجیه کنند/ ما از امکانات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کنیم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، ۱۸ اکتبر با رد اتهامات اشغالگران، تاکید کرد: تهمت زدن به ما، نافی مسئولیت دشمن صهیونیستی در جنایتش علیه مردم غزه و بمباران هوایی بیمارستان «المعمدانی» نیست.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، جنبش جهاد در بیانیه‌اش تصریح کرد: اتهامات دشمن دروغ است و مقاومت فلسطین از امکانات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کند.

این جنبش در ادامه، درباره دلایل اتهام‌پراکنی صهیونیست‌ها، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد هدف قراردادن بیمارستان‌ها را برای فرار از مسئولیت جنایت خود با دروغ توجیه کند.

در بخش دیگری از بیانیه جنبش جهاد آمده است: روایات متناقض دشمن دروغ هایش را آشکار می‌کند و آنچه صهیونیست‌ها به رسانه‌ها می‌گویند ساختگی و تهمت محض است.

جنبش جهاد در پایان تاکید کرد: تلاش دشمن برای فرار از مسئولیت جنایاتش مشهور است و اتهام‌پراکنی کنونی، مشابه ادعاهای آن در مورد ترور «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار شهید فلسطینی است.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز و در دوازدهمین روز از نبرد «طوفان الاقصی» با مقاومت حماس، با بمبارن هوایی بیمارستان المعمرانی غزه صدها خانواده فلسطینی را عزادار کرد؛ این حمله موشکی منجر به شهادت ۵۰۰ نفر و بر جای ماندن بیش از هزار زخمی شد.

مقامات رژیم اشغالگر نظیر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو در ادعاهایی، جناح‌های مقاومت فلسطین را در حمله به بیمارستان المعمدانی متهم کرده‌اند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    4

    یاد هواپیمای اوکراینی افتادم

  • حسن
    4

    شما گفتید ماهم باور کردیم

  • ناشناس
    5

    شمااز پدر ومادرتون هم میگذرید چه برسد به مردم شما که چیزیتون نمیشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اگر اینطور بود که مانند محمود عباس صلح می‌کردن و کباب میل می‌کردن و راحت لالا میکردن
      کسی که طالب دنیا باشه به فکر خوشگذرانیه
      نه جنگیدن نه کشته شدن

  • ناشناس
    5

    شما راست میگید!!!

  • ناشناس
    3

    ماشاالله سوابقتون خیلی سیاه تر از اونیه که بتونید حاشا کنید .

  • ناشناس
    2

    کاش اون نقاب رو بردارید تا چهره واقعیتون رو تمام دنیا بشناسن !!!!

  • فاطمه حیدری
    6

    تکرار قانا.. عمدا برای کشتار کودکان امدند نه حماس... از یک ساعت قبل هم گفتند تخلیه کتید می زنیم اخه بیمازستان زخمی ها کجا برن بی تاموس، نتانیاهو شاد گرگ

    نظرات شما -
    • امیر ب فاطمه حیدری
      1

      فاطمه خانم جیره خور ساکت شو

  • ناشناس
    5

    نتانیاهو افشاء کند، احمقان باور کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    1

    اینهایی که از اسرائیل دفاع می‌کنند باید به لقمه ای که با آن بزرگ شدند شک کنند....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها