بازداشت و اخراج فوتبالیست اسرائیلی شاغل در لیگ ترکیه/ او در مچ بندش نوشته ای در حمایت از گروگان های اسرائیلی در بند حماس بسته بود/ عکس

یک فوتبالیست اسرائیلی شاغل در سوپر لیگ ترکیه به خاطر حمایت از جنایت رژیم اشغالگر در غزه دستگیر شد.

بازداشت و اخراج فوتبالیست اسرائیلی شاغل در لیگ ترکیه/ او در مچ بندش نوشته ای در حمایت از گروگان های اسرائیلی در بند حماس بسته بود/ عکس

بازیکن هتاک اسرائیلی به مردم غزه در ترکیه دستگیر شد. این تیتر امروز رسانه‌های ترکیه درباره بازداشت ساغیف یحیزقیل، بازیکن اسرائیلی باشگاه آنتالیا اسپور است.

14021025000137_Test_NewPhotoFree

او پس از گلزنی شب گذشته برای آنتالیا اسپور، نوشته «۱۰۰ روز، ۱۰/۷» را روی مچ دست خود نشان داد، که گفته می‌شود به صدمین روز اسارت گروگان‌ها در بند حماس و تاریخ هفتم اکتبر، روز طوفان الاقصی، اشاره می‌کند.

این درحالیست که این بازیکن اسرائیلی شهادت 24 هزار فلسطینی که بیش از 10 هزار نفر آنها، کودکان بودند، اشاره ای نکرده و به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته است.

وزیر دادگستری ترکیه این فوتبالیست شاغل در سوپر لیگ ترکیه را متهم به «تحریک عمومی مردم به نفرت و خصومت» و «حمایت از کشتار اسرائیل در غزه» کرده و حکم بازداشتش را صادر کرده است.

باشگاه آنتالیا اسپور هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرارداد این بازیکن را فسخ کرد و این بازیکن بزودی از سوپر لیگ ترکیه اخراج خواهد شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آزادی بیان به سبک اردوغان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها