سفر هیأت‌ دولت به جنوب شرق استان تهران به‌عنوان یک مطالبه پیگیری شود

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس از استاندار تهران خواست تا سفر هیأت‌ دولت را به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران به‌عنوان یک مطالبه پیگیری کند.

سفر هیأت‌ دولت به جنوب شرق استان تهران به‌عنوان یک مطالبه پیگیری شود

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس استان تهران، سیدحسین نقوی‌حسینی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران که در قرچک برگزار شد، اظهار کرد: حضور استاندار تهران در شهرستان قرچک باعث رفع مشکلات و موانع موجود خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور استاندار تهران در شهرستان‌ها باعث آشنایی بیشتر می‌شود و وی از نزدیک با مشکلات مردم در تمام شهرستان‌ها آشنا می‌شود و راهکارهای لازم در جهت رفع آن‌ها ارائه خواهد شد.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل استان تهران باید در شهرستان‌ها حضور پیدا و مشکلات مردم را رفع کنند؛ نباید حضور مدیرکل در شهرستانی دو سال طول بکشد و فرماندار به دنبال مدیرکل بگردد تا مشکل شهرستان را رفع کند.

نقوی‌حسینی گفت: بعضی از مدیران شهرستانی و استانی مشکلات موجود را با نمایندگان مردم در میان نگذاشتند و در مورد مشکلات موجود در خصوص آموزش و پرورش اطلاعی نداشتم؛ اگر این موارد را به بنده اطلاع می‌دادند، تا حدودی رفع می‌شد.

وی گفت: نمایندگان مجلس در خصوص تهران موضع دارند و نسبت به شهر تهران حساس هستند و می‌گویند که چرا اعتبارات کشور در تهران صرف شود؛ مگر کشور فقط تهران است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در راهروهای مجلس چیزی نصیب تهران نمی‌شود و باید تلاش را از دولت طلب کرد که حق مردم تهران را پرداخت کنند.

نقوی‌حسینی در ادامه این جلسه از استاندار تهران خواست که سفر هیأت‌ دولت را به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران به‌عنوان یک مطالبه پیگیری کنید تا دولت به دیار 15 خرداد سفر کند.

وی گفت: حضور دولت در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران حق این مردم است؛ چون زحمات فراوانی برای این نظام کشیده‌اند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال گذشته با پیگیری‌هایی که با فرماندار شهرستان در خصوص راه‌اندازی داشتیم تابه‌حال جوابی دریافت نکرده‌ایم.

در ادامه این جلسه مصوب شد تا اداره سازمان فنی و حرفه‌ای شهرستان قرچک تجهیز شود و آموزش‌های لازم را در خصوص نیروهای مورد نیاز شهرک صنعتی ارائه دهند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها