معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران:

اعتبار حوزه حمل و نقل شهرداری تهران ۲ برابر شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: اعتبارات حوزه حمل و نقل شهرداری پایتخت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته ۹۹ درصد رشد داشته و به بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان می رسد.

اعتبار حوزه حمل و نقل شهرداری تهران ۲ برابر شد

مناف هاشمی افزود: میزان اعتبار پیش بینی شده حوزه حمل و نقل شهرداری پایتخت برای سال ۱۳۹۹، هفت هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان بود که این رقم برای سال جاری به ۱۴ هزار و ۵۷۲ میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآورشد: میزان بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ۱۳۹۶، چهار هزار و ۸۷۶ میلیارد تومان، سال ۱۳۹۷، چهار هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان و در سال ۱۳۹۸، چهار هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان بود.

هاشمی در ادامه به خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا به حوزه حمل و نقل تهران اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش درآمد داشتیم و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه مقابله با گسترش کرونا در شبکه حمل و نقل عمومی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: در این مدت زمان شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، ۳۲۶ میلیارد تومان کاهش درآمد داشت و ۹۷ میلیارد تومان صرف مقابله با کرونا کرد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ۲۸۹ میلیارد تومان کاهش درآمد و ۵۸ میلیارد تومان هزینه کرد مقابله با کرونا داشت.

هاشمی ادامه داد: میزان کاهش درآمد سازمان حمل و نقل و ترافیک به ۵۰۵ میلیارد تومان و هزینه مقابله با کرونا به ۱۰ میلیارد تومان رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: سازمان پایانه ها و پارک سوارها نیز در همین مدت با کاهش درآمد ۲۷ میلیارد تومانی و صرف ۵ میلیارد تومان اعتبار مقابله با کرونا مواجه شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها