وزیر صنعت، معدن و تجارت:

وزارت صمت به دنبال رقابتی کردن خودرو و حذف دلالان از بازار است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال رقابتی کردن خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است.

وزارت صمت به دنبال رقابتی کردن خودرو و حذف دلالان از بازار است

علیرضا رزم حسینی در جمع خبرنگاران پس از نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: از آنجا که خودرو موضوع آحاد جامعه است، وزارت صمت برنامه‌های مشخصی برای افزایش تولید خودرو دارد و این مهم علیرغم وجود مشکلات به خوبی در حال انجام است.

وی از توافق با رییس بانک مرکزی درباره بسته مالی موردنیاز خودروسازی‌ها خبر داد و افزود: روند قیمت خودروها در داخل کاهشی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال رقابتی کردن خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است که این مهم در حال تحقق است، اضافه کرد: حدود ۲۳درصد رشد در بخش تولید خودرو در نیمه دوم سال داشته ایم و تا پایان اردیبهشت این رقم به ۵۰ درصد می‌رسد.

رزم حسینی درباره تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان ، گفت: تحقیق و تفحص حق نمایندگان است و از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها انجام شده و انشاالله گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در صحن ارائه خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: صادرات فولاد به خوبی انجام می‌شود و رشد خوبی در تولید داشته ایم روند رشد صادرات از دو ماه پیش آغاز شده و فکر می‌کنم روند افزایشی در یک ماه باقی مانده سال ادامه داشته باشد.

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • احمدی
    0

    سی سال به دنبالش هستیدولی دستتان به دنبلان دلالان نرسید که نرسید اقای وزیر .

  • مورچه
    0

    اقای وزیر ازپدرخوانده وزارت صمت چه خبر

  • اب
    0

    ول کنید هروز میگین و کاری نمی کنید چیزی که برای خودتون سود داره هیچ وقت خراب نمیکنی ملت هم سرکار نذار اگر وجدان داشتی مرد یه حرف که زد سریع انجام میده حالا ۴۰ساله میخواین پراید روبکنید پرایدبار نکنه میخوای یکی تو همین هم درحال رقابت باکشورهای اروپایی هستیم

  • اذری
    0

    آقای وزیر شایدشماراست بگی ولی مردم حرف شماراقبول نمی‌کنند چونکه چوپان دروغ گو زیاداست

  • یاسر
    0

    سلام. آقای وزیر راه دور نرو. یه سر بزن سایپا از آقای مهندس سلیمانی بپرس آقای کهن خاکی چه دستوری امروز بهتون داده . برخورد با دلالان پیش کش .... سلیمانی -کهن خاکی# مدیر عامل در سایه

  • احساس ناخوشی
    0

    لطفن بیخیال شو . برنامه نریزین که نتیجش بدتر شدن اوضاع مردم هست . بعد از 4 دهه اقتصاد و مملکت رو ویران کردین . خسته نباشین . این حجم از خرابی واقعن هنر میخاد .

  • مری
    0

    وزارت صمت یه وزارت نمایشی و بازیچه دست خودروسازانه خود خودروسازان دلال و صحنه گردان تمام این دلقک بازیا و گرونیند باورکنید کاربه جایی رسیده هر مسعولی میگه فلان کار میکنیم بهش میخندیم

  • محمد
    0

    آقای وزیر از بازار سرمایه چه خبر اون گندی که زدین هنوز برطرف نشده

  • متقاضی
    0

    حرف نزنید اگه راست می گویید عمل کنید برای من که ده بار بیشتر برای خودرو ثبت نام کردم ثابت شده دلال خود کارخانه است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها