توزیع داروی امام کاظم برای شفای کرونا در مشهد از سوی عوامل شیخ عباس تبریزیان

در یکی از مساجد مناطق محروم مشهد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم (ع)» میان مردم توزیع شد و توزیع‌کنندگان با فیلمبرداری از چند نفر تلاش کردند وانمود کنند که مبتلایان به کرونا با این داروها شفا یافته‌اند.

توزیع داروی امام کاظم برای شفای کرونا در مشهد از سوی عوامل شیخ عباس تبریزیان

در یکی از مناطق محروم شهر مشهد، در یکی از مساجد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم علیه‌السلام» میان مردم توزیع شد و توزیع‌کنندگان با فیلمبرداری از این صحنه و مصاحبه با چند نفر تلاش کردند چنین وانمود کنند که مبتلایان به کرونا با این داروها شفا یافته‌اند.
این اقدام توسط عوامل شیخ تبریزیان که چندی قبل یکی از کتاب‌های معروف طبی را سوزانده بود انجام شده است. دست‌اندرکاران این اقدام، با شعار «آینده، متعلق به طب اسلامی است» به این کار ادامه می‌دهند و در فضای مجازی به ترویج آن می‌پردازند.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    آخر نباید این احمق را دستگیر کرد وبه سزای اعمالش رساند ویا چون لباس روحانیت به تن کرده کارش ندارند ، این آدم‌ کش هست وافراد را‌ منحرف میکند .خدایا این ملت از چنین افرادی پاک فرما ، وملت را بینش ده تا از چنین کلاه برداران دوری کنند .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      رفته عراق

    • ناشناس
      0

      این خود شیطان است که در این شرائط حساس جامعه را فریب می دهد . یا جاسوس در لباس روحانیت است.

  • درویش
    0

    ابروی اسلام را میبره این نفهم

    نظرات شما -
    • فرخی
      0

      ایا نمی شود در چنین وضعیتی مدعیان طب اسلامی و سنتی با طب نوین بنشینند وبا تعامل با یکدیگر دارویی برای این ویروس پیدا کنند بجای انکه هم دیگر راانفی وتکفیر کنند ؟ اکنون جای مجادله و درگیری بی خود نیست ، به فکر نجات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها