زیرگرفتن عزاداران حسینی توسط راننده مست در شهر قدس/فیلم

معاون فرماندهی انتظامی غرب تهران:شب گذشته یک خودرو که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری در شهرقدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت.

زیرگرفتن عزاداران حسینی توسط راننده مست در شهر قدس/فیلم

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز با اشاره به حادثه شب گذشته در شهرقدس اظهار کرد: شب گذشته و مصادف با شب عاشورای حسینی، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری در میدان بهاران شهرقدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت.

وی افزود: خودرو سواری پس از آن به سمت میدان مصلی شهرقدس رفت و در این نقطه نیز تعدادی از شهروندان را زیر گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب تهران بیان کرد: سایر افراد حاضر در خودرو متواری شدند و پس از تعقیب و گریز راننده مست در بلوار امام حسین(ع) شهرقدس توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ سرپناه گفت: این حادثه در دست بررسی قرار دارد و آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست اما طبق بررسی‌های اولیه تعداد مصدومان ۶ نفر بود که به طبع افزایش خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ر
    0

    اگر اسلام ستیزان تا این حد گستاخ شده اند، بزودی شاهد کفر ستیزی ما خواهند بود. کلوخ انداز را پاداش سنگ است. آن وقت خواهیم دید که صبر بچه مسلمان ها اندازه ای دارد.

    نظرات شما -
    • .......
      0

      دین ، نظر و عقیده هر شخصی محترمه و فقط به خودش ربط داره، کار این شخص اشتباه بوده اما دلیلی نمیشه به کسی توهین کنی، منم شب عاشورا مشروب میخورم به کسی هم ربط نداره

  • ۰
    0

    لااقل فرق شهرک غرب و شهر قدس رو یاد بگیر بعد خبرو کپی کن

  • احسان
    0

    باید اینگونه رفتارهای ناهنجار واکاوی شود و چاره ای اندیشیده شود وگرنه در آینده شاهد موارد بیشتری خواهیم بود.هرچه به گذشته بیندیشیم این قبیل رفتارها را کمتر میبینیم.

    نظرات شما -
    • ل
      0

      ریشه در رفتار های لیبرال ماسونی دولت است که موجب دین گریزی عده‌ای و دین ستیزی عده‌ای دیگر شده‌است. بعضی ها کینه از دولت نالایق و فرسوده را سر عزاداران و بچه مذهبی ها پیاده می کنند. ریشه در سکوت علما و هجمه فضای مجازی نیز هست.

  • ع،ف
    0

    سرنوشت هرکسی دست خودش است،اما سرنوشت سازانسانها دست مافیای دوقشراست،مافیای موادمخدر و مافیای مشروبات الکلی.ودیگران الت وبازیچه این دومافیا.

  • ناشناس
    0

    اگر زمانیکه حکمی برای مجرمی صادر میشود سریعا" اجرا شود و بخاطر ناراحتی بعضی ها اجرای آنرا به تعویق نیندازند کسی جرات نمیکند این نوع از بزه را انجام دهد .فردا هم که اینها بازداشت شدند باز هم نه به اعدام برای این جانیان راه میاندازند مشکل بی عرضگی پلیس و قوه قضاییه است در سطح شهر هر جرم مشهودی نمایان است تا حالا دیده اید با آن برخوردی شود حتی در حظئر ماموران قانون

  • مسیحا
    0

    دین گریزی تبدیل به دین ستیزی شده.. حالا یه تحقیق کنید خواهید فهمید که او در یک خانواده مذهبی متولد شده.. حاکمان ما مقصر هستند اگر مایلند اسلام نابود شود صندلی ها را محکم بچسبند و ریا کاری را ادامه دهند.. طی یک نظر سنجی فقط ۳۲ درصد مردم گفتن ما هنوز معتقدیم بی دینی و خداناباوری توی ایران رتبه ی اول را کسب کرده

  • ناشناس
    0

    این راننده مست شمر یا حرمله امروزی هست دارد به عاشقانه عبدالحسین حمله می کند البته نگفته نماند بعضی مسولان کشوری دست به بیت المال می برند ومردم در این وضعیت سخت اقتصادی قرلردادند آنها هم مثل این راننده مست شمر امروزی هستند

  • محمد
    0

    چه اراذلی تربیت کرده ایم؟

  • محمد
    0

    این هم از معجزات امام حسین که کسی چیزیست نشد آن وقت هنوز که هنوزه خیلی ها به اهل بیت باور ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها