کیفرخواست برای پرونده سارینا صادر شد

رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست برای ۸ نفر در پرونده سارینا، دختر بچه علی آبادی که از دو سال پیش با تزریق داروی اشتباه به کما رفته است، خبر داد.

کیفرخواست برای پرونده سارینا صادر شد

هادی هاشمیان با بیان اینکه پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری ۲ علی آبادکتول ارسال شد، اظهار کرد: اعتراض طرفین پرونده به گزارش های کارشناسی، علت زمان بر شدن کیفرخواست بوده است.

وی بیان کرد: پس از اعتراض های چند باره طرفین پرونده به نتیجه کمیسیون های پزشکی، در نهایت گزارش برای حل اختلاف و تعیین نهایی مقصر و میزان تقصیر به کمیسیون عالی و نهایی پزشکی قانونی ارجاع و نظرنهایی اعلام شد که بر اساس این گزارش و دفاعیات متهمان، کیفرخواست صادر شد.

سارینا دختر بچه هشت ساله علی آبادی است که ۲۵ دی ماه سال ۹۶ با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آبادکتول بستری شد و متاسفانه در اثر تزریق اشتباه داروی سولفات منیزیم به جای داروی مترونیدازول دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت و هم اکنون زندگی نباتی دارد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    تو بیمارستان این اتفاق ها زیاد پیش میاد باید فکری به حال این پرستارای تازه کار کرد به پدر من هم که بیمار سرطانی بود داروی اشتباه زده بودن شکایت کردیم گفتن صداشو در نیارین وگرنه به پدرت رسیدگی نمیکنیم تو بیمارستان

  • ص
    0

    خیلی اتفاق تلخیه. خدایا بحق این روزای عزای سید اشهدا با به هوش آمدن این طفل معصوم چشمای پدر و مادرشو روشن کن. آمین یا رب العالمین.

  • کاربر ناشناس
    0

    بعضی ها درست کار میکنند. بعضیها حال مریضا وهمراهانشونودرک نمیکنند وبدرفتاری میکنند

  • آیلار
    0

    تو بیمارستان الزهرا صفه اصفهان از این مدل اتفاقات زیاد میافته،معروف شده آدما افقی میرند عمودی برمیگردند،هرچند این بیمارستان به لوازم پیشرفته مجهر هستش ولی یادلشون نمیاد استفاده کنند یاکه بلد نیستند،حتی چندتا از پزشکای کارآموزهم چندین باز بگفته خودشون اعتراض کردند ولی متاسفانه پروندسازی کردندبراشون یاکه براکارنامه کارآموزیشون نمره یا همون امتیازشونا نمیدند،حتی دوسه نفر اخراج شدند،مثلا پسر دایی من با یه دونه به پاش رفت ظرف ۴۰روز جنازشوتحویل گرفتیم...میگم از این مواردتو این بیمارستان زیاده کسیم نیست رسیدگی بکنه یاکه نمیخواند وجهشون خراب بشه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها