جدیدترین آمار حادثه آبادان، 22 فوتی و 48 مصدوم

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.

جدیدترین آمار حادثه آبادان، 22 فوتی و 48 مصدوم

احسان عباسپور، افزود: عملیات امدادرسانی در حادثه متروپل از ساعات اولیه این حادثه بدون وقفه آغاز شد و چندین تیم امدادرسانی این عملیات را از شهرهای مختلف بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: تاکنون پیکر ۲۲ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده اند توسط تیم های جست و جو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت.

فرماندار ویژه آبادان تعداد مصدومان این حادثه را ۳۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۳۴ نفر از این مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر تحت مداوا هستند.

وی بیان کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد.

تمامی گروه‌های امدادرسانی با تلاش زیاد در حال امداد و آواربرداری هستند و این اقدام با حساسیت ویژه دنبال می‌شود اما احتمال ریزش باقی مانده سازه، دغدغه اصلی گروه‌های امدادی است و به این دلیل عملیات جست و جو با احتیاط انجام می‌شود.

حجم ویدیو: 2.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عاشق وطن
    0

    درحالیکه فرزندان این مملکت زیر آوار بودند این از خدا بی خبرها در ورزشگاه آزادی جشن سلام فرمانده برگزار کردند ، اگر 20 تا مرغ زیر سنگ وبتون له میشدند هر آدم با وجدانی دلش به درد می آمد ، اگر یکی از مفتخوارهای گردن کلفت میمرد آیا باز هم همین جشن برگزار میشد یا تلویزیون مارش عزا میزد ؟ آیا عزای عمومی اعلام نمیشد ؟
    اینها حتی جرات ندارند آمار واقعی را اعلام کنند ، با آشنایان در آبادان تماس داشتم گفتند هیچکس زیر آوار زنده نماندند وآمار کشته شدگان خیلی زیاد است ، که به تدریج فقط تعدادی را اعلام میکنند ، ولی از قدیم گفتند چوب خدا صدا ندارد ،

    نظرات شما -
    • M
      3

      تو و همفکرات ناراحتی تون از برنامه استادیوم آزادی برای چیز دیگه ای هستش.خودتی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها