تیراندازی به ۲ عابر در زرند به علت دعوای شخصی

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: متاسفانه در جریان این حادثه ۲ نفر از عابران پیاده محل وقوع به دلیل اصابت ساچمه دچار جراحت شدند و خوشبختانه حال عمومی آن‌ها مساعد گزارش شده است.

تیراندازی به ۲ عابر در زرند به علت دعوای شخصی

 اسماعیل بلوچ زاده روز دوشنبه با اشاره به اینکه در این حادثه عصر دیروز از اسلحه شکاری ساچمه‌ای استفاده شده است ادامه داد: متاسفانه در جریان این حادثه ۲ نفر از عابران پیاده محل وقوع به دلیل اصابت ساچمه دچار جراحت شدند و خوشبختانه حال عمومی آن‌ها مساعد گزارش شده است.

وی اختلافات ملکی را دلیل اصلی این نزاع دانست و تاکید کرد: متهمان دستگیر شده در این ماجرا سابقه نزاع‌های دیگری را مرتبط با همین موضوع داشته اند و بررسی‌های تکمیلی در این زمینه در دست انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند برخود قاطع و بازدارنده با عاملان اینگونه حوادث را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد افراد به دلایل مختلف موجب رعب و وحشت مردم شوند و نظم عمومی جامعه را خدشه دار کنند.

بلوچ زاده یادآور شد: رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده‌های مهم در دستور کار دادستانی زرند قرار دارد و از این رهگذر تلاش می‌شود ضمن برخورد قاطع با متخلفان، از تکرار چنین مسائلی نیز پیشگیری به عمل آید.

شهرستان زرند در شمال استان کرمان واقع است.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها