درگیری لفظی میان دو همسایه در فردیس چهار کشته بر جا گذاشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس از درگیری و نزاع همسایه ها در این شهرستان خبر داد که در پی آن چهار نفر کشته و دو تن زخمی شدند.

درگیری لفظی میان دو همسایه در فردیس چهار کشته بر جا گذاشت

وحید اکبری گفت: برابر اخبار واصله در ساعت ۲۱:۴۰ مورخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ طی بررسی صحنه توسط پلیس آگاهی، مشخص شد که به دلیل بروز اختلاف بین همسایگان در یکی از خیابان های شهر فردیس، فردی با هویت  ( م_چ ) حدودا ۵۵ ساله ضمن مراجعه به درب منزل یکی از همسایگان شروع به درگیری لفظی کرده است.

وی ادامه داد: سپس این فرد با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت افراد کرده که در این درگیری چهار نفر از افراد حاضر در منزل در دم جان باخته و دو نفر به علت جراحات شدید از طریق  اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده اند .

اکبری گفت: هم اکنون بازپرس ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی جهت بررسی صحنه در محل حادثه حضور دارند و قاتل از محل متواری شده  که تحت تعقیب است .

وی اضافه کرد: از شهروندان محترم و رسانه های مختلف تقاضا داریم که اخبار را صرفا از طریق مبادی و خبرگزاری های قانونی پیگیری کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    4

    آخر عاقبت راه دادن افغانی

    نظرات شما -
    • مهدی
      1

      والا افاغنه از خیلی از ملت ما بهتر هستند

    • 001
      0

      وی اضافه کرد: از شهروندان محترم و رسانه های مختلف تقاضا داریم که اخبار را صرفا از طریق مبادی و خبرگزاری های قانونی پیگیری کنند/////////////// از همین یک خط میشه حدس زد که شغل قاتل چی بوده

  • madman
    0

    کتب علیکم القتال - و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه

  • ناشناس
    0

    به تگزاس گفتیم زکی....

  • کوروش
    4

    حکومت یه کاری کرده زن و شوهر و فرزندان با پدر و مادر و همسایه با همسایه. همکار با همکار رو در روی هم قرار گرفتن. سر همین قضیه اخیر خیلی اختلافات عقاید در خانواده ها رخ داده.

    نظرات شما -
    • محمود
      15

      لجاجت و عصبانیت بی مورد چیکار به حکومت دارد.هر فردی در منزل آزاد هست عقاید خودش را بیان کند.آدم سالم و اجتماعی با خودش اسلحه کلت حمل می‌کند.این ربطی به حکومت ندارد.اما این قضیه ورود قاچاق اسلحه به ایران توسط دشمنان قسم خورده وطن برای ایجاد همین ناامنی ها و بی ثباتی اجتماعی هست

    • کوروش
      1

      وقتی گرانی خوراک و مسکن و بیکاری و خرج بچه و مدرسه و پوشاک سر به فلک هست و حکومت هیچ اعتراضی رو قبول نداره.طرف میره هوار میشه رو خانواده و همسایه. ایا حکومت رفاهی برای کارگر و طبقه متوسط ایجاد کرده.البته خیر

    • ناشناس
      8

      به کوروش
      هابیل و قابیل فرزندان حضرت آدم نیز که درگیر شدند و برادرکشی کردند تقصیر حکومت ایران بود
      چرا قدرت شیطان رو دست کم می‌گیرید؟؟ چرا اجازه می‌دهید شیطان تا اعماق وجود شما رخنه کند؟؟؟
      آیا آخرالزمان رسیده است؟؟؟

  • ناشناس
    0

    سر حجاب بوده

  • ناشناس
    2

    اخیراً چند سالی است اسلحه مثل نقل و نبات دست مردم فت و فراوان شده است! در آمریکا اگر اسلحه در دست مردم فراوان است به خاطر قانون آزادی خرید و فروش سلاح است اما در ایران با وجود قانون جرم بودن حمل هر گونه سلاح سرد و گرم باز متأسفانه بیشتر مردم سلاح سرد و گرم با خود حمل می کنند که این امر باعث می شود در مواقع خشمگین شدن کنترلی بر خشم آنی خود نداشته باشند و به دلیل همراه داشتن سلاح بلافاصله دست به سلاح سرد و گرم ببرند.

  • علی
    1

    جدی چقدر مسخره شده مملکت چقدر راحت اسلحه رو کشید 4 تا آدم مردن سر درگیری لفظی:)) یک دستمریزاد باید به جمهوری سالامی بگیم حداقل برای مابقی افراد هم سلاح رو قانونی کن مثل آمریکا بتونن از خودشون دفاع کنن قرار بود اینجا آمریکا نشه دست هرکی سلاح باشه بدتر شد افتاد دست اوباش فقط و مردم عملا خلع سلاح هستن اینجور که معلومه.

  • ناشناس
    1

    نگویید مملکت امام زمان ، بخدا زشته

  • بوشهری
    1

    ضد انقلاب بنویسید حتما بخاطر اغتشاشات بوده.خاک تو سرتون کنه روزی صدها نفر تو کشور بخاطر این مسایل کشته میشه اونوقت سه هفته است کشورو نا اروم کردین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها