باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در تهران متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این خصوص چهار نفر دستگیر شدند و ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در تهران متلاشی شد

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در رصدهای اطلاعاتی، مطلع شدند دو خواهر و یک برادر با همکاری یکی از بستگانشان به صورت باندی به توزیع مواد مخدر در جنوب شرق تهران می‌پردازند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت دراین باره گفت: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید به اعمال مجرمانه خود می پرداختند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت موادفروشان ادامه یافت تا این که ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافل گیرانه پلیسی در حالی که متهمان با خودروی پراید در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، آن ها را دستگیر کردند و در بررسی‌های بیشتر ۲۰ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها