رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد

جزئیاتی از پرونده ربوده شدن پدر علم ژنتیک ایران/ ویدئو

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری سه نفر از عاملان ربایش پروفسور فرهود، خبر داد و درباره جزییات این دستگیری گفت: فردی از آشنایان دکتر فرهود نقشه ربودن او را به دلایل شخصی طراحی کرده و با همدستی ۲ نفر دیگر آن را به اجرا گذاشت.

جزئیاتی از پرونده ربوده شدن پدر علم ژنتیک ایران/ ویدئو

سردار حسین رحیمی افزود: این فرد حوالی ساعت ۵:۳۰ صبح دو نفر از همدستانش را به سمت خودروی دکتر فرهود در مقابل منزلش فرستاده و آنها با سوار شدن بر خودروی ایشان و معرفی خود به عنوان مامور امنیتی اقدام به ربودن پرفسور فرهود کرده‌اند.

وی اظهار داشت: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند که ظاهرا آنجا پروفسور موضوع را قبول نمی‌کند و پس از آن این افراد به شهرستان نور می‌روند و دوباره موضوع را مطرح می‌کنند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را می‌پذیرد و آنها اقدام به بازگشت به تهران می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه همزمان کارآگاهان پلیس آگاهی نیز سرنخ‌هایی از ربودن این چهره شاخص علمی کشور پیدا کردند افزود: حتی سارقان در تلاش بودند تا در مسیر بازگشت حدود چهار میلیارد تومان از وجه را برداشت کنند که موفق نشدند. در نهایت دکتر فرهود به محل کار خود بازگردانده می‌شود و در عرض کمتر از ۲۴ ساعت نیز پلیس سارقان را شناسایی و دستگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی دارای آشنایی با پرفسور فرهود بود، تاکید کرد: این فرد از مدت‌ها قبل چنین تصمیمی را داشته و ناآرامی‌ها و ناامنی‌های اخیر موجب شده تا وی فرصت را برای انجام این طرح مناسب ببیند.

حجم ویدیو: 5.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 10
  • تابان
    3

    باید از خود پروفسور پرسید .!!!!یه آپارتمان هم میخواستن مشکوک میزنه

  • رهایی
    1

    ولی دکتر یه روایت دیگه داشت اصلا ایشون هیچ اشاره ایی به موضوع پول و بانک و این چیزهای که پلیس میگه نکرده مگه میشه یکی رو در دو عالم و فضا بربایند !

  • داودی
    0

    اگر راست میگید با پرفسور مصاحبه کنید تا حرفهای شما را تایید کنه ! بابا با شعور مردم بازی نکنید

  • ناشناس
    0

    هر چی بیشتر هَمِش بزنین بوش بیشتر در میاد ! کشش ندین بهتره!
    حداقل توی حرفهایی که این چند روز پروفسور زدند خوب بود خودشون هم ذره ای به موضوع گروگانگیری اشاره کنند!
    اون گروگانگیرها نمی دونستند که سقف برداشت از بانک روزی حداقل پنجاه میلیونه !

  • ناشناس
    0

    حتما میخواستن آپارتمان هم با ارائه ی کارت ملی به نامشان سند شود
    شبیه داستان اون دزد بانکیه که بعد از سرقت بانک به کارمند باجه گفت برام یه حساب همین جا باز کن این همه پول بردنش برام سخته
    ملت اسکول گیر آوردن

  • م
    1

    مصاحبه ای که دکتر انجام داده کاملا با گفته های پلیس متفاوت است

  • بهمن
    0

    ما هم پشت گوشامون مخملیه

  • محمودی
    1

    بابا شما که از چشم ملت افتادید وضع رو بدتر نکنید چرا مثل پت و مت رفتار می کنید دکتر خودش زنده هست آیا این داستان شمارا تاییدمی کنه ؟ زشته خجالت بکشید

  • رضا
    1

    اینکه پلیس در عرض کمتر از ۲۴ ساعت سارقان را شناسایی و دستگیر می‌کند.چرا اطلاع رسانی نکردند؟

  • ناشناس
    1

    نا ارامی های اخیر باعث نشده رسانه محترم دلیل اینکه هر کسی با هر لباسی و بدون هیچ توضیحی در ایران میتواند به شیوه معمول لباس شخصی ها اقدام به دستگیری و ربایش افراد بکند و بدون نشان دادن حتی حکم وارد خانه مردم شود باعث شده هر کسی و در هر جا بتواند به این شکل بی قانون و ضابطه اقدام به دستگیری افراد بکند بدون اینکه حتی طرف شکی بکند فقط کافیست چند جوان و میانسال را با کمی ریش یا ته ریش با لباس پارچه ای معمولی جمع کنید و در خانه مردم را بزنید و در را هل بدهید وارد خانه شوید و خود را نیروی امنیتی معرفی کنید .دیگه هر کس از ان خانواده را هم خواستید میتونید با خود بردارید و ببرید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها