تمام کلانتری‌های کردستان به دوربین نظارتی مجهز شدند

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کردستان گفت: تمام کلانتری‌ها و تحت‌نظرگاه‌های انتظامی استان به دوربین نظارتی و پایش تصویری مجهز هستند.

تمام کلانتری‌های کردستان به دوربین نظارتی مجهز شدند

سرهنگ فرامرز شاکری، با بیان اینکه تمام کلانتری‌ها و تحت‌نظرگاه‌های انتظامی استان به دوربین نظارتی و پایش تصویری مجهز شده‌اند، اظهار داشت: این اقدام در راستای حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت اساسی پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کردستان، کیفی سازی ارائه خدمات انتظامی به شهروندان است، گفت: حتی تمام این مراکز و بازداشتگاه‌های استان به سیستم گرمایش از کف مجهز شده و تمام هدفمان ارتفای رضایت‌مندی مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان کردستان از ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان خبر داد و افزود: در راستای تکریم مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، مراحل رسیدگی به پرونده‌ها به صورت پیامکی به شاکی و متهم اطلاع‌رسانی می‌شود و دیگر نیازی به مراجعات حضوری مداوم ندارد.

شاکری با اشاره به اینکه حفظ کرامت انسانی در اولویت نیروی انتظامی کردستان است، تصریح کرد: تمام همکارانم در مأموریت‌ها، کرامت مردم را حفظ کرده و خوشبختانه اعتماد دوسویه‌ای بین اقشار مختلف جامعه با پلیس استان وجود دارد که حفظ این شرایط منجر به ارتقای رضایتمندی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دوربین توی ماشین گشت ارشاد هم بود ولی.........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها