شناسایی و انهدام باند تبلیغ و فروش قرص‌های روانگردان در فضای مجازی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری متهمین که اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری حاوی مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد و افزود: با تلاش ماموران از مخفیگاه اعضای باند ۴۶۲۱۰عدد قرص و ۱۰کیلوگرم ماده مهلک و روانگردان شیشه کشف شد.

شناسایی و انهدام باند تبلیغ و فروش قرص‌های روانگردان در فضای مجازی

سرهنگ ضرغام آذین گفت: با انجام رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سوداگران مرگ در محدوده شمال پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری حاوی مواد روانگردان شیشه در یکی از شبکه‌های اجتماعی می‌نمایند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری آنان صادر شد. سرهنگ آذین در ادامه گفت: تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه هر سه نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۴۶۲۱۰عدد قرص و ۱۰کیلوگرم ماده روانگردان شیشه کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهمین به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده و بازجویی به مقام قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مصرف این دارو‌ها و تبلغ گسترده آن در فضای مجازی و همچنین آرایشگاه‌های زنانه به ازدیاد مصرف و اقبال آن دامن زده؛ به شهروندان یادآوری می‌کنیم که قرص‌های مذکور که تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بلک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است به دلیل آغشته بودن به متآمتفتامین یا همان شیشه به شدت اعتیادآور است و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می‌گذارد فلذا به خانواده‌ها هشدار جدی میدهیم و از آن‌ها درخواست می‌کنیم حتما درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص‌ها با فرزندان خود صحبت کنند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    شما روبخدانمیخواد منهدمش بکنید فقط چیزهای جدید تاسیس نکنید به حد کافی گرفتارهستیم انشالاه که بچه های شما هم مثل سایر مردم بشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها