دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای و کشف اموال سرقتی توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شاهرود

سرهنگ علی کریمی، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گاردریل جاده‌ای در اطراف شهر شاهرود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ رویان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد میدانی و تحقیقات خاص پلیسی، خودروی نیسانی که سارق با آن گاردریل‌های کنار جاده را جمع می‌کرد، شناسایی و با ردزنی خودرو، گاراژ محل نگهداری آنان مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: مأموران کلانتری ۱۴ پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را در گاراژ شناسایی‌شده دستگیر کردند و در بازرسی از محل مقدار زیادی گاردریل کشف شد.

کریمی با اشاره به اینکه متهم در مواجه با مستندات و ادله پلیس لب به اعتراف گشود، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال سرقتی کشف‌شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و غیرعادی مشابه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها