قاتل مسلح 2 مرد پس از 25 سال دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: قاتل دو فقره قتل در استان ایلام پس از 25 سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

قاتل مسلح 2 مرد پس از 25 سال دستگیر شد

 سرهنگ عبدالرضا رخشان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع دو فقره  قتل  در استان ایلام در 29 آذر ماه 1377و  فرار  متهم و آغاز زندگی مخفیانه وی در استان های همجوار تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی قاتل شناسایی و طی هماهنگی و اخذ نیابت قضائی لازم عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی به مخفیگاه متهم در استان خوزستان اعزام و طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان لرستان منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت، به بزه انتسابی مبنی بر تیراندازی در سطح استان لرستان و دو فقره قتل در استان ایلام با انگیزه اختلاف ملکی با اسلحه  کلاش  اعتراف کرد.

سرهنگ رخشان با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پایان یافت اظهار داشت: پس از اینکه متهم صراحتاً به دو فقره قتل در سال 1377 اعتراف کرد بازسازی صحنه جرم قتل انجام و متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رئیسی
    0

    چشم نخورید بعد از 25سال قاتل را پیداکردید واقعا باهوش وتیز هوشید .آخه بعد از 25سال به چه دردی میخوره این کار شما .

  • ناشناس
    0

    پلیس چقدر واسه خودش نوشابه وا می‌کنه خخخخ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صد در صد از.طرف یک اشنا شناسایی شده و لو رفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها