عاملان سرقت خشن در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری عاملان سرقت خشن در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

عاملان سرقت خشن در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی  در این خصوص اظهار داشت: در پی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام شکایت مبنی بر سرقت اموالش توسط 2 سارق خشن ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان سریعاً در محل حضور یافته و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد شب گذشته به همراه 3 فرزندم در منزل حضور داشتم که 2 مرد وارد منزل شده و با گرفتن دستمالی جلوی دهان من و فرزندانم ما را بیهوش کرده و سپس تعدادی طلاجات شامل 2 عدد گردنبند و 3 عدد النگو ، یک جفت گوشواره ، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه، 10 هزار دلار و 500میلیون ریال وجه نقد را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش اموال به سرقت رفته برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: پس از دریافت اظهارات شاکی با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام هویت سارقان را شناسایی و در کمتر از 24 ساعت این افراد را در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل آنها به مال باخته گفت: متهمان پس از اعتراف صریح به اقدام مجرمانه خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی با هشدار به کسانی که برای کسب منافع خود به حقوق و حریم مردم تعرض می‌کنند، گفت: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با افرادی از این دست که باعث ترس و وحشت و نگرانی در بین مردم شده و به احساس امنیت خاطر شهروندان خدشه وارد می‌کنند قاطع، سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود و باید منتظر عواقب کارهای خود باشند چون پلیس آنها را رصد کرده و در سریع‌ترین زمانی که فکرش را نمی‌کنند بر سرشان حاضر خواهد شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اسید پاشاش چی ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها