انتقام‌گیری خشن زن جوان از نامزد سابق با همدستی دوست جدید

زنی که برای انتقام‌گیری از نامزد سابقش مردی را اجیر کرده و او را تا سرحد مرگ زده و از پنجره به بیرون پرت کرده بود محاکمه می‌شود.

انتقام‌گیری خشن زن جوان از نامزد سابق با همدستی دوست جدید

این پرونده وقتی تشکیل شد که پلیس ورامین در جریان پرتاب شدن یک مرد جوان از پنجره خانه‌اش قرار گرفت. با انتقال مرد جوان به بیمارستان اقدامات درمانی روی او انجام شد. با توجه به شکستگی گسترده جمجمه این مرد جوان و خونریزی شدید داخلی، پزشکان به پلیس گزارش دادند امکان زنده ماندن او کم است اما همه تلاش خود را خواهند کرد.

یک ماه از این حادثه گذشته و مرد زخمی به نام کیومرث همچنان تحت درمان بود؛ اما سرنخی از ماجرا پیدا نشده بود تا پلیس متوجه شود دقیقاً چه اتفاقی برای کیومرث افتاده است. در این مدت چند نفر از همسایه‌ها به پلیس گزارش دادند که زمان حادثه صدای درگیری از خانه کیومرث شنیده بودند.

یکی از همسایه‌ها گفت: من داشتم سریال مختارنامه نگاه می‌کردم که صدای درگیری از طبقه بالا آمد. اول فکر کردم دچار توهم شده‌ام و صدای سریال و صحنه جنگی است که باعث شده من تصور کنم بالا درگیری است اما بعد متوجه شدم دعوا شدید است و صدای واقعی می‌شنوم. با خودم گفتم بهتر است دخالت نکنم چون دعوا زن و شوهری است. یک‌دفعه صدای زنی را شنیدم که داد می‌زد چه‌کار می‌کنی! کشتی کشتی! بعد هم صدای پرت شدن آمد و متوجه شدیم کیومرث به زمین افتاده است.

دو همسایه دیگر نیز گفته‌های این مرد را تایید کردند.

این در حالی بود که هیچ‌کس سرنخی از همسر کیومرث نداشت تا اینکه مرد 30ساله به هوش آمد. او که از مرگ به زندگی برگشته بود گفت: مدتی قبل با دختری به نام نگین نامزد کردم و بعد هم نامزدی‌ام به هم خورد و از هم جدا شدیم. روز حادثه نگین با مردی هیکل‌دار به زور وارد خانه‌ام شدند. آنها من را زدند و هر وسیله‌ای در خانه بود خرد کردند. بعد هم من را از پنجره به پایین پرت کردند.

پلیس در بررسی‌ها موفق شد نگین و خواهرش نگار که در آن حادثه حضور داشته و مردی به نام بابک را بازداشت کند. هر سه آنها نقش داشتن در اقدام به قتل کیومرث را رد کردند و مدعی شدند کیومرث خودش به زمین افتاده است.

نگین به ماموران گفت: مدتی قبل من و کیومرث با هم نامزد کردیم. من قبلاً یک بار ازدواج کرده و جدا شده بودم. بعد از نامزدی وسایل خانه‌ام را به خانه کیومرث بردم و با هم زندگی می‌کردیم. در این مدت چندین بار با هم درگیر شدیم و کیومرث در نهایت من را از خانه بیرون کرد و دیگر مرا به خانه راه نمی‌داد. من میلیون‌ها تومان وسیله در آن خانه داشتم. برای اینکه وسایلم را بردارم چاره‌ای نداشتم جز اینکه وارد خانه شوم. با بابک دوست شده بودم. موضوع را به بابک گفتم و با هم به خانه کیومرث رفتیم، من فکر نمی‌کردم در آن ساعت کیومرث منزل باشد. با خودم گفتم وارد خانه می‌شوم، وسایلم را برمی‌دارم و همه چیز تمام می‌شود. با کلید در را باز کردم و وقتی وارد خانه شدم کیومرث را دیدم که روی مبل نشسته بود. او با بابک درگیر شد و این درگیری باعث شد همدیگر را کتک بزنند. بعد هم کیومرث از ترس خودش را از پنجره به بیرون پرت کرد، من و بابک در افتادن او نقشی نداشتیم.

وقتی نگار، خواهر نگین، تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: من در سوپرمارکت پایین مجتمع بودم و داشتم آب معدنی می‌خریدم که دیدم کیومرث به زمین افتاد. بلافاصله هم با اورژانس تماس گرفتم اما ندیدم و نمی‌دانم چه کسی او را پرت کرد.

در ادامه ماموران بابک را بازجویی کردند. او گفت: من قبول دارم با کیومرث دعوا کردم اما این مرد از ترس خودش را به پایین پرت کرد. من نمی‌دانستم دعوا بین نگین و کیومرث به چه دلیل است. نگین به من گفت بیا برویم حق من را بگیر. من هم همراش شدم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. به زودی جلسه رسیدگی به پرونده نامزد جنجالی برگزار می‌شود.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    6

    باید یکی بگه مرتیکه تو غلط کردی رفتی حق اون زن رو بگیری تو مگه مامور قانونی بی شرف

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      زنه خراب و فاسد بوده دو دفعه شوهر کرده و با سومی دوست شده است!

  • ناشناس
    6

    زنهای شیطان صفت همیشه مردهای ساده لوح را اعفال میکنند وادار به انجام خواسته های شیطانی خودشون میکنن البته کیومرث قطعا بی تقصیر نبوده. در کل خدا رو شکر که قتل اتفاق نیوفتاده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شایدم آقاهه زنه رو اغفال کرده بعد از سواستفاده هم گفته برو بیرون دیگه تاریخ مصرفت گذشته !
      خانمه هم گفته باشه میرم اما قبلاً یه گوشمالی لازم داری 😂😂😂😁😁😁😄😄

    • 1

      البته مردان بد رو به خدا واگذار کنید
      شوهر منم خیلی بدجنس بود خیلی خیلی آزارم داد و هر بلایی دلش خواست سرم آورد
      خب چکار کردم؟؟؟؟؟؟؟
      طلاق گرفتم
      واگذارش کردم به خدا.....
      فکر می‌کنید خدا نمی‌بیند؟؟!
      انتقام خدا بهتر است ولی ما صبور نیستیم و همچنین اعتقاداتمون ضعیفه
      من فکر میکنم هر زن و مردی که واسشون مشکلی بوجود میاد اول باید مشاوره برن اگه جواب نداد بعد طلاق بگیرن
      چون انتقام کار درستی نیست و عاقبت نداره نه در دنیا و نه در آخرت....
      فقط به خدا واگذار کنید
      انتقام خدا شیرین‌تر ،محکمتر و عادلانه تر است..

  • علی
    0

    بعضی مردا انقدر خودکم بین ومطیع زنان که هیچ اراده ایی از خودشان ندارن اخه بیشرف توکه به قول خودت هم نمیدانی دعوای این زن ومرد به چه دلیله برای خوش خدمتی به این زن چطوردخالت کردی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها