حمله 2 شرور قمه به دست به مامور پلیس راهور تهران

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ متهمی که در زیر پل کالج به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.

حمله 2 شرور قمه به دست به مامور پلیس راهور تهران

سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در اواسط تیرماه امسال، راکب و ترک نشین متخلف یک دستگاه موتور سیکلت ضمن داشتن سرعت غیرمجاز و تردد خلاف جهت بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی در حال عبور از سطح خیابان انقلاب تهران حد فاصل میدان انقلاب تا پل کالج بودند که پس از توقف توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مورد تذکر و اعمال قانون قرار گرفتند.

این افراد متخلف هیچگونه توجهی به تذکر پلیس نکرده و با تذکرات بعدی، به سمت ماموران وظیفه شناس پلیس راهور با  سلاح سرد  قمه حمله ور و ضمن ضرب مامور پلیس راهور تهران  بلافاصله از محل وقوع جرم متواری می شوند.

به محض وصول این خبر بلافاصله موضوع در دستور کار  تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و در همین راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی و پایش دوربین های مداربسته محل، هویت هر دو متهم و ضارب این پرونده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه شان  دستگیر  شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران  با اشاره به اینکه وسیله نقلیه متهمان به پارکینگ منتقل شد گفت: پس از تکمیل پرونده، متهمان به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه صیانت از حقوق پرسنل خدوم پلیس از دستورات اکید فرمانده فراجا است، افزود: اعتقاد و باور سردار رادان همواره بر این است که در صیانت از شخصیت، کرامت و حق و حقوق مجموعه پلیس لحظه ای درنگ نکنیم، بنابراین اجازه نمی دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم فراجا  در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    3

    بابا چرا اینقدر بگیر ببند راه انداخته آید اینا نتیجه خوبی ندارد مردم جری تر می‌شوند و مشکلات بیشتر و زدو خورد ها افزایش می یابد و بعد همه بفکر این هستند که خود را مجهز کنند مملکت را به بد سویی سوق می دهید الان دارد بین مردم چند دستگی درست میشه یکی جنازه اش تو اتاق و یکی پشت بام پیدا میشه یکی تیر می خورد و یکی ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بگیر ببند؟! اگر چهار تا جانی و قاتل و قانون شکن را در جا مثل پلیس آمریکا سوراخ سوراخ می کردند الان هر احمقی قمه به دست نبود. اگر خودت را هم هنگام کار چاقو بزنند همین را می گی؟ پلیس داره از جان تو و خانواده ات رایگان محافظت می کنه چی میگی؟

    • ناشناس
      0

      پولهای قبض جرایم پول فروش نفت ومعادن وفروش توقیفیها ووو پس نگو رایگان رایگان پول خوبی هم میگیرن تازه میخواد یه پرونده روتکمیل کنه نثبت به وزن پرونده پول میگیره که اسمش شده تشویقی نه رشوه

  • ناشناس
    1

    پلیس همیشه مقابل مردم بود و با آمدن آقای فرمانده اوضاع بدتر هم شد
    مردم را تحریک نکنید

  • رسول
    0

    اشرار و دزدها زودتر از شاکیان از کلانتری خارج میشوند

  • اسی
    0

    وقوع این حادثه نشون میده که اگه خیلی چیزا تو مملکت نداریم، اما در عوضش امنیت داریم!!

  • سلام
    0

    اینایی که به پلیس راور حمله میکنند همچون خوکند و بل بدتر از آنند

  • هدیه
    0

    الهی که خدا ازتون نگذره که این داغ دلها را میکشید اینهایی که برای دفاع ازاین سرزمین وامنیت کشورعزیزم ایران شبانه روزخواب ندارندبعد دوتا حرومزاده بی صفت اینها راچطورباقمه میزنن الهی که هرچه زودتردرملاعام اعدام بشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها