کشف 15 تن مواد مخدر توسط پلیس خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس استان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 15 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده‌اند.

کشف 15 تن مواد مخدر توسط پلیس خراسان جنوبی

سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای وظایف سازمانی و امنیت اجتماعی طی چهار ماه ابتدای امسال بیش ۱۵ تن انواع مواد مخدر در مبادی ورودی و مواصلاتی استان کشف، سه هزار نفر دستگیر و ۵۴۰ دستگاه خودور نیز توقیف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش دارد.

وی از مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: از ابتدای امسال حدود ۲ میلیون لیتر سوخت خارج از توزیع شبکه، ۱۱۰ هزار و ۷۲۵ قطعه مرغ و هزار و ۱۲۴ دستگاه خودرو توقیف‌شده که ۷۱۲ خودروی شوتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: طی چهار ماهه ابتدای امسال یک هزار و ۳۵۲ سارق‌ دستگیر، ۸۷۸ فقره سرقت مهم و  ۹۰۴ فقره سرقت خرد انجام شده است.

شجاعی‌نسب با اشاره به تردد ۴ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۲۴ خودرو در جاده‌های مواصلاتی خراسان جنوبی طی چهار ماه ابتدای امسال یادآور شد:  تعداد ۴ هزار و ۵۸ خودروی متخلف توقیف پارکینگی و ۹ هزار و ۶۰۲ خودرو نیز توقیف سیستمی شده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در مورد ۴۷۰ راننده متخلف در سطح خراسان جنوبی اعمال قانون شده و از ۱۴۸راننده نیز تست سنجش سلامت گرفته شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از صدور ۵ هزار و ۵۵۲ فقره گواهینامه طی چهار ماه ابتدای امسال خبر داد و گفت: تعداد ۱۵ هزار و ۶۲۸ خودرو شماره گذاری شده است.

 شجاعی‌نسب با اشاره به ۱۱۴ هزار تماس از ابتدای امسال با سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی افزود: از ۶۲ هزار تماس عملیاتی شده که تعداد ۳۶ هزار تماس ارشادی بوده است.

وی از ۳۱ هزار مراجعه حضوری شهروندان خراسان جنوبی برای دریافت خدمات انتظامی و حوزه‌های اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: تعداد ۸ هزار و ۳۶۵ نفر نیز در حوزه‌های مشاوره و مددکاری مراجعه داشته‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بر ۳۶۵ اماکن عمومی طی چهار ماه ابتدای امسال تاکید کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ مکان مورد مکان بازدید‌ قرار گرفته که ۵ هزار و ۷۱۸ تذکر لسانی، ۱۱۴ تعهد کتبی، ۲۹۸ اخطار، ۱۱ مکان پلمپ و ۲۳ نفر متخلف نیز دستگیر شده‌اند.

شجاعی‌نسب از صدور گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله به قیمت ۵۰ هزار تومان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۳۹ گذرنامه زیارتی در خراسان جنوبی صادر شده است.

وی با اشاره به اعزام هزار و ۳۰۲ مشمول خدمت به مراکز آموزشی نیروهای نظامی خبر داد و افزود: در راستای ایجاد اشتغال پس از خدمت سربازان در سال جاری برای ۵۵۲ نفر گواهی مهارت‌آموزشی فنی و حرفه‌ای صادر شده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها