تصادف هولناک گوشی قاپ بعد از سرقت

جوان موتورسواری که گوشی کودکان و نوجوانان را با شگردی خاص می ربود، هنگام تعقیب شهروندان با یک دستگاه خودروی عبوری تصادف کرد و راهی بیمارستان شد.

تصادف هولناک گوشی قاپ بعد از سرقت

این حادثه چند روز قبل در شهرک شهید رجایی مشهد هنگامی رخ داد که جوان موتورسواری به بهانه تماس تلفنی ضروری، گوشی کودک 11 ساله ای را از وی گرفت و بلافاصله متواری شد.

همزمان با فریادهای این پسربچه، تعدادی از شهروندان در حالی به طرف موتورسوار گوشی قاپ دویدند که او در خلاف جهت حرکت خودروها، گاز موتورسیکلت را فشرد و با سرعت وحشتناکی به  طرف بولوار شهید مفتح شرقی گریخت.

در همین حال بود که ناگهان پراید سفیدرنگی را مقابل خود دید که در مسیر خود حرکت می کرد ولی دزد گوشی نتوانست موتورسیکلت را کنترل کند و با شدت با پراید تصادف کرد.

گوشی قاپ مذکور که دچار شکستگی اندام شده بود در محاصره شهروندان قرار گرفت و طولی نکشید که با تماس آن ها ، نیروهای امدادی و پلیسی نیز از راه رسیدند و سارق گوشی را به بیمارستان انتقال دادند.

بررسی های بیشتر پلیس در این باره ادامه دارد. 

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عشق منی رئیسی
    0

    خانواده محترم دزد علیه راننده پراید و مردمانی که ایشان را ترساندن و باعث جراحت فرزند دلبندشان شکایت کنن و خوب پولی می‌توانند بگیرند قانون حکومت مقدس بنفعشان رای خواهد داد شک نکنید

  • ناشناس
    0

    مال دزدی را خوردن آخر و عاقبت ندارد!

  • ناشناس
    0

    دلم نمی خواست این رو بنویسم اما همین که یادم میاد به اون کودک 11 ساله بیچاره که خواسته کمک کنه نمیتونم نگم حقش بود!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها