تصادفات خونین در شب گذشته اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از فوت سه نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در ۲ حادثه ترافیکی شب گذشته در استان اصفهان خبر داد.

تصادفات خونین در شب گذشته اصفهان

عباس عابدی با اشاره به حادثه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۵۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۲ خودروی پژو پارس و رانا با یکدیگر برخورد کرده‌اند، اضافه کرد: این  تصادف  در اتوبان دستجردی قبل از ورودی شاهد سپاهان شهر لاین به سمت بهارستان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۷ نفر که همگی مرد و از ۱۸ تا ۵۵ سال سن داشتند، ادامه داد: سه واحد امدادی برای این حادثه اعزام شد که مصدومان را به بیمارستان‌های الزهرا و فارابی منتقل کردند.

وی همچنین به حادثه ترافیکی دیگری در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی اضافه کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو با لاستیک زاپاس رها شده وسط اتوبان چمران روبه روی پل بعثت برخورد کرده و پس از آن منحرف شده و به شدت به درخت و گاردریل نیز برخورد کرده است.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم خانم ۵۰ ساله و آقای ۲۵ ساله داشت و متأسفانه سه نفر آقای ۳۰ ساله، خانم ۶۰ ساله و آقای ۸۰ ساله نیز در این تصادف جان خود را از دست دادند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: ۳ واحدامدادی برای این حادثه اعزام شد که مصدومان را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها