خودزنی عجیب مردی که مادر زنش را کشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: قاتل متواری که پس از قتل مادر زن خود در منطقه دانشسرای رشت متواری شده بود ساعتی پیش در حین دستگیری پس از خودزنی با سلاح گرم به شدت زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

خودزنی عجیب مردی که مادر زنش را کشت

سرهنگ علیرضا حدادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه دانشسرای رشت و متواری شدن قاتل ۳۹ ساله از صحنه جرم، دستگیری قاتل در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه کارآگاهان آگاهی، قاتل متواری با یک دستگاه خودروی پراید در محور مواصلاتی شهرستان لنگرود شناسایی شد، افزود: قاتل پس از مواجهه با پلیس با سلاح گرم همراهش اقدام به تیراندازی به سمت سینه خود نموده و پس از مجروحیت در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جسد با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    آخرش چی شد نفهمیدم؟ مردم چکار کنند؟
    با زل زدن به قیافه مردم بفهمیم قاتلا یا نه بعد موارد مشکوک رو گزارش کنیم؟

  • ناشناس
    15

    افرین به غیرت این شیر مرد شمالی . جاشدر بهشت برین بادا . اگه چند مرد دیگه هم مثل این شیر پیدا بشه کاسبکاران مهریه حساب کار دستشون میاد

    نظرات شما -
    • 3

      خداوند هر کسی رو که قصد نابودی حقوق زنان رو داره نابود کنه

  • ناشناس
    2

    باید قبل از ازدواج از زوجین تست روانشناسی گرفته بشه و اجباری باشه
    مردم جونشون رو از سر راه پیدا نکردن که هر بی‌سروپایی بیاد و اون رو بگیره

  • ناشناس
    2

    ۱۱۰ شما کور میکنه ولی شفا نمیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها