راز خیانت زن جوان پس از مرگ مرموز شوهرش فاش شد

زوج میانسال سه ماه پس از مرگ پسرشان، با شکایت از عروس خود مدعی شدند. وی با همدستی مردی غریبه پسرشان را کشته است.

 راز خیانت زن جوان پس از مرگ مرموز شوهرش فاش شد

چند روز قبل زوج میانسالی پیش پلیس رفته و از عروس سابقشان شکایت کرده و او را در مرگ پسرشان مقصر دانستند. زوج میانسال مدعی بودند عروسشان  قاتل  پسرشان است.

مادر خانواده گفت: 3 ماه قبل عروسمان با ما تماس گرفت و خبر داد که پسرمان حالش بد شده و او را به بیمارستان برده‌اند. خودمان را به بیمارستان رساندیم اما پسرمان فوت کرده بود.

آن‌طور که عروسمان می‌گفت او قبل از فوت  مشروبات الکلی  مصرف کرده بود. با توجه به اظهارات او شکایتی نکردیم و پسرم به خاک سپرده شد، اما هنوز مدتی از مرگش نگذشته بود که عروسم مهریه 500 سکه طلایش را به اجرا گذاشت.

در این مدت هم از همسایه‌های خانه پسرم می‌شنیدیم که عروسم با مردی غریبه در رابطه بوده اما باورمان نمی‌شد تا اینکه خودمان پیگیر شدیم و فهمیدیم که این زن حتی زمانی که پسرمان زنده بوده با این مرد غریبه ارتباط داشته است. تصور می‌کنیم وی با همدستی دوستش، پسرمان را به قتل رسانده و ماجرای مصرف الکل هم دروغ و نقشه آنها بوده است.

بازداشت زن و مرد جوان

با شکایت این پدر و مادر، کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت نامحسوس زن جوان را زیر نظر گرفته و در بررسی‌ها مشخص شد او با مردی به نام کاوه در رابطه است.

بدین ترتیب پس از هماهنگی‌های قضایی زن جوان بازداشت شد. وی پس از اینکه متوجه شکایت والدین همسرش شد در حالی که تعجب کرده بود منکر ادعای آنها شد و گفت: حدود 15 سال قبل ازدواج کردم. حاصل این ازدواج نیز پسر نوجوان مان است.

من و شوهرم از همان روزهای اول زندگی مشترک با هم مشکل داشتیم. شوهرم بیشتر مواقع مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و حالش بد می‌شد، بعد هم کنترلی بر رفتارش نداشت و در عالم مستی مرا کتک می‌زد و اذیت می‌کرد.

دیگر نمی‌توانستم زندگی با او را تحمل کنم و حتی چند بار درخواست  طلاق  دادم اما بی‌فایده بود. او با جدایی موافق نبود و من مانده بودم چکار کنم که بتوانم از دستش نجات یابم.

او ادامه داد: سه ماه قبل از مرگ شوهرم برای خرید بیرون رفته بودم که در راه برگشت سوار خودرویی شدم. راننده خودرو کاوه بود. نمی‌دانم چه شد که برایش درددل کردم و از رفتار شوهرم گفتم. کاوه مکانیک بود و همین درد‌دل‌ها باعث شد با هم در ارتباط باشیم. در این مدت چند باری به همراه کاوه به کافی‌شاپ رفتم و در تماس بودیم اما اینکه در مرگ همسرم نقشی داشته باشد را قبول ندارم.

بعد از فوت همسرم از آنجایی که برای خرج و مخارج زندگی خودم و بچه‌ام نیاز به پول داشتم تصمیم گرفتم مهریه‌ام را به اجرا بگذارم.

این در حالی است که کاوه نیز اظهارات زن جوان را تأیید کرد و منکر دخالت در مرگ شوهر وی شد.

با توجه به مرگ مشکوک مرد جوان و ابهاماتی در پرونده، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    11

    الان جدیدا یاد گرفتن برای اینکه مهریه زن رو ندن تهمت بزنن
    چطور قبل از اینکه طلب مهریه کنه شکایتی نداشتید و به یاد پسرتون نبودید؟؟؟
    مهریه حق زنه
    پانزده سال زنذگی کرده با پسرتون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      واقعا پانصد سکه حقش است پس این کاوه این وسط کیه ،توجه کن هنوز عده زن هم تمام نشده ،،این مد از کجا امده که شوهر را بکشند ومهریه وصول کنند ،،یا بادیگری زنا کنند این ها هم مد شده ?

  • 10

    آیا میخواهید بوسیله تهمت و آزار و اذیت زن، مهریه او را از بین ببرید البته زشتی این عمل آشکار است...
    قرآن کریم سوره نساء

    نظرات شما -
    • 0

      چطور برای برداشتن حجاب ، برداشتن حکم سنگسار برای زنان زناکار ، برای مجازات دزد های حکومتی ، به قرآن استناد نمیکنید ، ولی برای برداشتن قانون مهریه فورا کلام الهی را وسط میکشید؟ ، شما هدفتان ایجاد نفاق و دشمنی بین زنان و مردان ایرانی و نابودی خانواده های ایرانی هست ، و تمامی مشکلات را گردن مردم میندازید ، مثلا میگید مشکل از ورود فرهنگ غرب به ایران هست ، مشکل از ماهواره و فضای مجازی هست ، تقصیر پسر ها هست که مهریه ی زیاد را قبول میکنن

  • ناشناس
    1

    احتمالا درز دل کردی نه درد دل .

  • ناشناس
    0

    الله و یعلم

  • Slam
    1

    خانه ای را ویران کردی خانه ت ویران باد آشیانه ای بر باد وای وای آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا خوی حیوانی شرف دارد

  • سیاوش سلطان
    1

    دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا .... 👨‍🦯

  • علي
    4

    اينكه شما نوشتيد ، كجايش راز بود ؟ و كجايش خيانت؟ خدا شما را هدايت كند كه فقط به دليل خواندن مطالبتان تيتر مي زنيد. دونفر اتهامي زده اند و متهم هم تكذيب كرده!! و خودتان نوشتيد تحقيقات هم ادامه دارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      راستي كاوه كيست ،

    • ناشناس
      2

      ممنون 🙏

  • ناشناس
    10

    مهریه بر زن از شیر مادر حلالتره
    این یک دینه بر گردن مرد
    اگه نمیتونه بده نباید از روز اول قبول کنه. نمیشه که شما اول قبول کنی بعد دبه دربیاری
    این یک کلاهبرداریه
    من کاری به این خانم ندارم چون حقیقت ماجرا فقط پیش خداست ولی اگه این خانم بیگناه باشه این خانواده هم گناه پسرشون رو سنگین میکنن هم عذاب ابدی برای خودشون میخرن الان در جامعه تلاش دارن حق زن رو از بین ببرن درحالیکه تمام مسائل مربوط به مهریه و حقوق زن و ازدواج در قرآن اومده
    مردان به جای اینکه در پی نابودی حق زن باشند باید همون روز اول که به خواستگاری میرن مهریه سنگین رو مثلا وقتی در توانشون نیست قبول نکنن
    به جیبشون نگاه کنن یکی هست توانش پنج سکه یکی ده سکه یکی میلیاردر هست توانش صد سکه یکی اصلا نداره بگه ندارم و خلاصه شما تعهد میدین
    این کارها کلاهبرداریه
    نمیشه که دختر رو بدون پشتوانه خونه شوهر فرستاد شاید فردا هوس زن جدید کرد دختر رو انداخت بیرون
    بعد این دختر چطور به حقوقش برسه؟؟؟
    الان در کشورهای دیگه حتی زنان معذرت میخوام فاحشه و روسپی هم حقوق دارن که تازه با صدها نفر بودن
    بعد شما دختر باکره و پاکدامن رو از خونه پدرش میاری خونت بعد میگی مهریه بی مهریه!!!
    پس خانواده دختر نوکر بعضیها بودن که یک عمر با بدبختی دختر رو بزرگ کنن و مواظبت کنن تا به خونه شوهر
    برسه؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا وکیلی یکی بیاد خواستگاری ت بگه مهریه فقط 1 سکه یا اصلا هیچی حاضر ی زن ش بشی قطعا قطعا نه لطفا الکی شعار نده چرا که این خانوم 15 سال پیش 15 سال پیش مهریه ش رو 500 تا سکه زده یعنی حق ش ه

  • امیرحسین
    4

    مشروب الکی بجز بیماری های بدن هزار بیماری خانوادگی درست می کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      ۱۷سال مصرف میکنم هیچ بیماری تا به امروز ندیدم.

  • ناشناس
    8

    مرد عرق خور و مدر و مادرش ناراحت عرق خوری پسرشان نیستند بلکه ناراحت اند چرا زن حق شرعی خودش ( مهریه) درخواست کرد ، اگر دولت اسلامی خور باید مهریه زن داد

  • ناشناس
    1

    آقایون برین کنار
    اون خانومه مدافع حقوق بانوان می خوان بیان طوماری نظر بدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      حق گرفتنیه دادنی نیست....

  • ناشناس
    1

    خدا عالم حق و باطلم یه روز رو میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها