توضیح پلیس در مورد حادثه یاسوج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در مورد حادثه برای 3 خواهر یاسوجی توضیحاتی داد.

توضیح پلیس در مورد حادثه یاسوج

 تصادف هولناکی در بنسنجان جاده منتهی به پل مهریان رخ داد که طی آن سه خواهر که یکی از آنها راننده و دو نفر دیگر سرنشین بودند دچار حادثه خونینی شدند.

راننده از خودرو به بیرون پرتاب شد و دو خواهر دیگر فوت کردند که بنا به شنیده‌ها حال خواهر بزرگتر یا همان راننده خودرو وخیم است.

در همین خصوص از سرهنگ پیوست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص پرسیدیم که دلیل را عدم توانایی در کنترل خودرو به دلیل سرعت بالا و منحرف شدن ذکر کرد و گفت: متاسفانه برای این سه سرنشین خودرو که هر سه خواهر بوده‌اند اتفاق هولناکی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آن نقطه حادثه‌خیز بوده است گفت: نقطه‌ای که تصادف کرد‌اند نقطه حادثه خیز نبوده فقط بی‌احتیاطی موجب این حادثه شده است.

پیوست در ادامه با اشاره به نشست‌های خود با شهردار یاسوج گفت: از هنگامی که آقای آشنا شهردار شدند تاکنون دو نشست در حوزه ترافیکی با وی داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهکیلویه و بویراحمد افزود: یکی از دلایل ترافیک‌ها و گلایه‌های مردم به بحث هندسی برخی از میادین برمی‌گردد مثل میدان اکبرآباد و میدان جهاد که قول دادند این مشکل را برطرف کنند.

وی همچنین گفت: قبول داریم که چراغ‌های راهنمایی ما گاه مشکل دارند زیرا قدیمی و فرسوده هستند و انتظار داریم که تعویض شوند.

پیوست از دیگر مشکلاتی را که در شهر وجود دارد مربوط به پل‌های شهر یاسوج از جمله پل‌های سوم و چهارم ذکر کرد و گفت: در صورتی که پل چهارم و همچنین فاز دوم پل سوم راه اندازی شود بسیاری از مشکلات ترافیکی را نخواهیم داشت.

اما سرهنگ پیوست بیش از همه از وضعیت مانیتورینگ شهر یاسوج گلایه‌مند بود و می‌گفت که  باید از چند سال پیش این کار را انجام می‌دادند نه حالا که هزینه‌ها بسیار بالا رفته وی این را هم گفت که به همه استان‌های کشور و مراکز آنها که نگاه کنیم مرکز مانیتورینگ دارند استان‌هایی که هم اندازه ما هستند و شهرهایی که در حد و اندازه یاسوج هستند چنین مرکزی را دارند اما ما از داشتن آن محروم هستیم.

وی افزود: اگر مرکز مانیتورینگ داشتیم سریعا و در کمترین زمان ممکن به محل‌های حادثه و یا مکان‌های که گرفتار گره ترافیکی بوده می‌رسیدیم و چنین مشکلاتی را نداشتیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها