مرگ تلخ دانشجوی رشته بیوفیزیک دانشگاه تهران

دانشجوی 55 ساله رشته بیوفیزیک دانشگاه تهران در خوابگاهش به کام مرگ فرو رفت.

مرگ تلخ دانشجوی رشته بیوفیزیک دانشگاه تهران

ساعت یک بامداد سه شنبه 18 مهرماه خبر مرگ مرموز یک  دانشجو  در خوابگاه کوی دانشگاه از طریق عوامل دانشگاه به کلانتری 125 یوسف آباد گزارش شد و ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران در ابتدای ورود با  جسد  مرد 55 ساله روبرو می شوند که گویا دانشجوی رشته بیوفیزیک دانشگاه تهران بوده و بنا بر اظهارات دوستانش در  خوابگاه دانشجویی، وی سابقه بیماری قبلی داشته و بعد از اینکه به دوستانش ابراز درد در قفسه سینه میکند روی زمین افتاده و همین باعث می شود تا دوستان او با عوامل اورژانس تماس بگیرند.

بعد از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه و تایید مرگ این دانشجوی 55 ساله بازپرس ویژه قتل پس از اطلاع از این حادثه در محل  حضور پیدا کرده و تحقیقات اولیه در خصوص مرگ مرد دانشجو آغاز شد.

بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای جنایی با حضور در محل حادثه و شنیدن اظهارات هم اتاقی هایش و گزارش پزشک اورژانس در خصوص مرگ محسن صبوری بر اثر ایست قلبی دستور انتقال جسد به  پزشکی قانونی  را صادر و تحقیقات در خصوص مرگ دانشجو را در دستور کار دادسرای امور جنایی قرار داد.

پیام تسلیت دانشگاه تهران

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی کارشناسی ارشد مرکز تحقیقات بیوشیمی-بیوفیزیک

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم آقای محسن صبوری، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۴۰۱ مرکز تحقیقات بیوشیمی-بیوفیزیک دانشگاه تهران بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

با قلبی اندوهگین، درگذشت شادروان محسن صبوری را به خانواده داغدار و دوستان ایشان تسلیت عرض کرده، از پیشگاه حضرت دوست، برای آن مرحوم آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌نمائیم.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها