مرد کینه ای زن و بچه و خواهرزنش را زنده زنده در آتش سوزاند

دیروز مراسم تشییع پیکر آخرین قربانی ‌آتش‌سوزی بود و برادران «لیمو»، با چشمانی اشکبار و دلی شکسته او را به خاک سپردند.

مرد کینه ای زن و بچه و خواهرزنش را زنده زنده در آتش سوزاند

آن‌طورکه «برهان خورا» برادر شهین ۳۶ و لیمو ۳۴ ساله می‌گوید، آتش این اختلاف و مرگ را همسر لیمو روشن‌کرد. لیمو و همسرش حدود ۱۵ سال پیش با هم ازدواج‌ کرده بودند. تا چند سال اول زندگی مشکلی نداشتند، اما کم‌کم آتش اختلاف میان زن و شوهر بیشتر شد: «دامادمان اوایل ‌کار می‌کرد و سرش به زندگی‌گرم بود، اما چند سال بعد کم‌کم کار‌کردن را کنار گذاشت. آنها اول در روستا زندگی می‌کردند، بعد به شهر مریوان آمدند.

بیشتر بدانید: 4 زن و کودک در انتقام گیری آتشین زنده زنده سوختند

خواهرم هم با وجود سه بچه، از گیوه‌بافی درآمدی هرچند ناچیز داشت. وقتی لیمو دید شوهرش سر کار نمی‌رود گفته بود اگر قرار است خودم کار کنم و خرجم را بدهم، پس تو چه نقشی در زندگی داری؟ لیمو می‌گفت من دیگر حاضر نیستم برگردم و با او زندگی کنم و فقط بچه‌هایم را می‌خواهم. به دامادمان گفتیم آقا بیا و  طلاق  بده تا اتفاقی نیفتاده است، اما او مخالف بود و می‌گفت اگر ناخن‌هایم را هم بکشید، امکان ندارد زنم را طلاق دهم. چند بار تهدید کرد که خانه را آتش می‌زنم و برای‌مان عجیب بود این حرف‌ها. هرچه با او حرف می‌زدیم ‌که بیا و جداشو، اما گوش نمی‌داد. حتی از او شکایت‌کردیم، اما دیگر جواب تلفن‌های‌مان را هم نمی‌داد. هیچ‌کس باورش نمی‌شد واقعا زن و زندگی‌اش را آتش بزند.»

مرگ ۳ نفر در آتش کینه داماد

یکی از برادران لیمو از او خواسته بود که برای زندگی به خانه‌اش بیاید، اما لیمو قبول نکرده و گفته بود با خواهرم شهین راحت‌تر هستم و برای همین به خانه خواهرش رفت تا کنار آنها باشد. درحالی‌که لیمو فکر می‌کرد در خانه خواهرش امنیت دارد، اما در تمام مدت شوهرش نقشه مرگ او را می‌کشید. شب حادثه، داماد خانواده 3 بچه‌اش را در خانه گذاشت و در را به روی‌شان قفل کرد. سپس با ظرفی که ۱۸ لیتر بنزین داشت، به طرف خانه خواهر همسرش حرکت‌کرد. ساعت از ۲ نیمه‌شب گذشته بود که مرد وارد ساختمان محل زندگی شهین شد.

همسایه‌ها از او پرسیدند آنجا چه می‌خواهد و او هم گفته بود از اعضای خانواده شهین است و زن و بچه‌اش در خانه او هستند و خوابیده‌اند. همسایه‌ها هم حرفش را باور کرده و اجازه داده بودند تا مرد کینه‌ای وارد ساختمان شود.

همه خواب بودند که مرد وارد خانه شد: «او در خانه را قفل کرد تا اگر کسی بیدار شد نتواند فرار کند و بعد به تمام قسمت‌های خانه بنزین پاشید. تمام شیشه‌های خانه را هم شکست. بعد از  بنزین‌پاشی  فندک را کشید و یکدفعه همه جا گر گرفت. خود دامادمان هم در آتش سوخت، چون بنزین روی بدن او پاشیده بود. من سنندج سر کار بودم که با من تماس‌گرفتند و حادثه را اطلاع دادند. می‌گویند شدت انفجار آن‌قدر زیاد بود که انگار بمب منفجر شده بود.»

در این حادثه مرگبار ابتدا خود داماد براثر شدت  آتش‌سوزی  کشته شد. پس از آن، سروک کوچک جان‌باخت و 2 ساعت بعد و درحالی‌که اعضای خانواده مشغول خاکسپاری تن نحیف او بودند، مادرش شهین هم فوت شد و دیروز هم خاله‌اش از دنیا رفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    خدا به داد همه برسه ولی ای کاش دخالت نمی کردن وخانم به صورت علمی از مشاوران آگاه کمک می گرفت

    نظرات شما -
    • 1

      بله ولی ای کاش همسر این خانم هم یا تلاش می کرد بیشتر از خودش مرد بودن نشان یدهد یا اگر نمی توانست میگذاشت این خانم برود دنبال زندگی خودش! حالا او خودش مرد است و اگر دلش بکشد یا کمبود در زنش ببیند چاره برایش فراوان اما زن کجا می تواند خودش را وادار کند دل به چنین مردی بدهد؟!!

    • ناشناس
      1

      مشاور و کارشناس اصلا بدرد نمی خوره و خودشان برهم زننده زندگی ها هستن زن ها باید خودشان زندگی ها را گرم کنند و عامل اختلاف نشوند

    • ناشناس
      2

      به ناشناس: خب همان زن هم باید دلش به مرد خوش باشد و ببیند مردش برای زندگیش تلاش می کند تا او هم عاشقانه کنار همسرش با هر مشکلی دست و پنجه نرم کند.

  • ناشناس
    0

    ای بابا همین میشود دیگر نه در فیلم و سریالها دست از بیان جزییات این چیزها بر می دارند نه در اخباری این چنین! باور کنید بدآموزی هم دارد این چیزها و اینکه همه شان هم شاید خودشان بلد نبودند چه جور بهتر آدم بکشند!

  • متفاوت
    2

    قطعا خانواده همسر این مرد فقط داماد رابرای بهره کشی میخواسته اند.خانواده هایی که خودشان را مالک تمام عیار داماد یاعروسشان می‌دانند. باچنین شرایطی دمش گرم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت
      در ایران مرد ضامن خوشبختی زن است با این تورم واشغال افغانها مردها در خطر روحی وروانی هستن

  • ناشناس
    0

    مرد کینه ای خودش و زن و بچه و خواهرزنش را زنده زنده در آتش سوزاند.

  • ناشناس
    0

    علت ۹۰ درصد اختلافات دخالت مادر و یا خواهر همسر در زندگی هست

  • ناشناس
    0

    خیلی بی رحم هستین چند نفر جان دادن یک بچه بیگناه مرده ان وقت این حرفها را میزنید ؟ یکم ادم باشید زندگی همه مشکل داره خودتان را بالاتر از بقیه ندانید

  • ناشناس
    3

    کردستان و لرستان شده منبع نفرت حکومت های مرکزی در تهران و اصفهان...تا کی تبعیض

  • ناشناس
    0

    دوستان خواهش می کنم متن را درست بخوانید: این مرد دیگر سر کار نمی رفته ها!!! کدام یک از شما دخترتان را به چنین مردی می دهید که هم زن دارد هم بچه ولی در خانه نشسته و سر کار نمی رود؟! دقت کنید ننوشته کار برایش نبوده خودش نخواسته سر کار برود و کیست که نداند اگر مرد در خانه بنشیند چقدررر روی اعصاب خودش و دیگران می رود!!!

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      لطفابفرماییدکاربرای چه؟ تاچقدرکار؟ وظلفه درقبال کارمردچیست؟ ایاتاوان گناه زیاده خواهی ومفت خوری کسی دیگر راهم باید مردبدهد؟ لطفا نگویید وظفه اَش هست. وظیفه هم حد وحدودی دارد که موتورش عشق وعدالت است. ضمنا این ایده که اکثرا می‌گویند مردبایدبرودسرکار درازدواج ایده اشتباه وخرافی و به نوعی بهره کشی است، ازذواح به تفاهم هم استارت یک کار را زذن است اگراین چنین باشد ازدواجی پابرجاخواهد ماند درغیراینصورت قطعا به نقطه تلاقی می انجامد.که می‌بینید.ازعشق سودجویی نکنیدکه گناهی است نابخشودنی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها