پرسه ۳ مرد با جسد ملحفه‌پیچ در شمال تهران‌

مرد جوان که همراه دو پسرعموی خود جسد ملحفه‌پیچ‌شده برادرش را در خیابان حمل می‌کردند، بازداشت شدند.

پرسه ۳ مرد با جسد ملحفه‌پیچ در شمال تهران‌

ساعت ۴ صبح امروز -شنبه بیست‌ودوم مهر- مرد پاکبانی در یکی از محله‌های شمال تهران مشاهده کرد سه مرد تبعه افغانستان مردی زخمی را ملحفه‌پیچ کرده و بر دوش خود گذاشته‌اند. همان موقع ماجرا را به پلیس ۱۱۰ تهران خبر داد. ماموران کلانتری ولنجک به آنجا رفته و سه متهم را شناسایی کرده و جسد نیز از آنها کشف شد. معلوم شد که مرد جوان براثر اصابت دو ضربه چاقو به قتل رسیده است. 

قتل مرد تبعه افغان به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با هماهنگی قضایی افراد بازداشت‌شده که یکی برادر مقتول و دو نفر دیگر پسرعموهای‌شان بودند به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند. 

جمعه، برادر مقتول در تحقیقات گفت: «من و برادرم یک‌سال قبل غیرقانونی به ایران آمده و در ساختمان‌های نیمه‌کاره مشغول به کار بودیم. شب‌ها را در خانه‌ای قدیمی در شمال تهران زندگی می‌کردیم.

من و برادرم و دو پسرعموی‌مان در یک اتاق می‌ماندیم. چند ساعت قبل با سروصدا و کمک‌خواهی بیدار شدیم. دیدیم که برادرم با مردی نقاب‌دار درگیر شده و با ضربه‌های چاقوی او مجروح شد. ضارب با برداشتن گوشی برادرم فرار کرد. برادرم را در ملحفه‌ای گذاشته تا به بیمارستان ببریم که وقتی ماموران دستگیرمان کردند، فهمیدیم او مرده است.» دو پسرعموی این متهم هم گفته‌های او را تکرار کردند.

محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: سه متهم در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    در کل دنیا شبیه‌ترین مردم به ایرانیها از همه لحاظ (زبان، هوش، فرهنگ، آداب و رسوم، ..) همین افغانیها هستند. قدر برادران افغانیتون رو بدونید چون در تمام دنیا شبیه‌تر از اینها به خودتون پیدا نمی‌کنید

  • ناشناس
    1

    خودش داره میگه غیرقانونی خوب آن جایی که کار کردن و خانه گرفتن میلیاردی جریمه کنی هرکسی غیرقانونی نمیاد اینجا جا بگیره با این شرایط داره خشونت درجامعه رواج پیدا می کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خب پیش از اونها باید همونها رو میزاره آسون و بی دردسر اینا پاشن بیان تو رو مجازات کنند! چه جوره بیرون رفتن از اینجا سخته ولی اومدن تو اینجور آسون؟!!

  • ناشناس
    1

    افغانی افغانی و ..... و باز هم افغانی!!! چه خبره اینجا۰؟؟؟؟؟!!!!!!

    نظرات شما -
    • 0

      خب شاید یه چیزی دارند که جلوشون رو نمی گیرند و میذارن بیان تو کشور ما!

  • محمد
    0

    حمل جنازه کشته شده روی دوش در خیابان در محله بدنام کارتل مواد در برزیل هم قفله! اون مسئول مرزی که این افاغنه از اون نقطه وارد کشور شدن رو باید بهش حبس بدن تا مسئولین مرزبانی حساب کار دستشون بیاد! اینطور که مرز ما بی درو پیکر شده خیلی راحت بمب گذاری هم میتونن انجام بدن
    بعد میگید بجاش امنیت داریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها