۱۷ نفر در مهدیشهر به دلیل داشتن تجهیزات نظامی غیرمجاز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۷ متخلف در یکی از مناطق گردشگری شهرستان مهدیشهر به دلیل داشتن تعداد زیادی تجهیزات نظامی غیرمجاز دستگیر شدند.

۱۷ نفر در مهدیشهر به دلیل داشتن تجهیزات نظامی غیرمجاز دستگیر شدند

سردار جلیل موقوفه ئی روز دوشنبه با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و همچنین تفرجگاه‌های مهدیشهر، به رسانه ها افزود: پلیس این شهرستان با استفاد از منابع و مخبرین و انجام اقدامات فنی و هوشمندانه تعداد ۲۲ دستگاه بی‌سیم برد بلند غیرمجاز به همراه تجهیزات جانبی آن تعدادی تجهیزات پلیسی از قبیل چراغ‌گردان و اسپری دفاع شخصی و ۱۵ قبضه قمه و سلاح سرد از گروه‌های متخلف کشف کرد که در قالب گردشگران به این مناطق منتقل شده بود.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷ نفر در همین رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضای معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد تعامل و همکاری به موقع مردم و سایر نهادهای امنیتی با پلیس و گزارش موارد مشکوک نقش موثری در پیشگیری از آسیب ها و جرایم دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری امنیت و پیشگیری از جرایم در جامعه است، افزود: اقدامات قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و سودجویان سبب قانون مداری می‌شود و مولفه های امنیت را ارتقا خواهد داد.

کشف ۱۹ هزارلیتر شوینده تقلبی در گرمسار

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از کشف بیش از ۱۹ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان گرمسار خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمسار یک کارگاه تولید و بسته بندی مواد شوینده تقلبی در شهرک صنعتی ایوانکی شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات گرمسار پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی فضایی به همراه ماموران انتظامی پاسگاه جنت آباد و کارشناسان اداره استاندارد شهرستان، به کارگاه مذکور ورود پیدا کردند و در بررسی اولیه مشخص شد یک نفر سودجو با اجاره این کارگاه، مواد شوینده ساختگی و بی کیفیت و غیراستاندارد تهیه و در بسته بندی برندهای معروف توزیع می کرد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه ۱۹ هزار و ۳۳۵ لیتر مواد شوینده تقلبی و غیراستاندارد شامل مایع دستشویی ظرفشویی و شامپو تقلبی در بسته بندی‌هایی با نام و نشان معتبر کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اقدامات اطلاعاتی دقیق پلیس برای حفاظت از سلامتی شهروندان، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سلاح گرم با داشتن مجوز برای عموم باید آزاد گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها