شلیک خونین مرد مسلح به مرد جوان در خیابان جمهوری مهاباد

ضاربی که با اسلحه گرم یکی از شهروندان را مورد تیراندازی قرار داده بود در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.

شلیک خونین مرد مسلح به مرد جوان در خیابان جمهوری مهاباد

 مهراب پوراکبر دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد، روز چهارشنبه اظهار کرد: شخصی که طی چند روز قبل در خیابان جمهوری اسلامی این شهر اقدام به  تیراندازی  و زخمی کردن یکی از شهروندان بود، دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه در روز روی داده بود و فردی با سر و صورت پوشیده با استفاده از کلت کمری به یک نفر با هویت مشخص تیراندازی کرده که مصدوم به مراکز درمانی منتقل و اقدامات درمانی بر روی وی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: از همان ابتدا موضوع شناسایی عامل تیراندازی در دستور کار مراجع قضایی و فراجا قرار گرفته و دستورات ویژه ای در این ارتباط از سوی دادستانی صادر و با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان در کمتر ۲ روز هویت مظنون اصلی تیراندازی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با ورود نسبت به  دستگیری متهم  و کشف ۲ قبضه سلاح از محل سکونت وی اقدام شد.

دادستان مهاباد ضمن یادآوری مجازات قانونی حمل و نگهداری و قدرت نمایی با سلاح سرد و سلاح گرم که در مواردی تا پنج سال حبس نیز در قانون پیش بینی شده است، تاکید کرد: با هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت و تظاهر و قدرت نمایی با سلاح که امنیت و آسایش عمومی را سلب می کند به شدت برخورد خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها