انتشار عکس های خصوصی زنان توسط آرایشگاه های زنانه / 27 آرایشگاه زنانه شناسایی شدند

پلیس فتا در آذرماه امسال با 27 نفر از آرایشگرانی که تصاویر خصوصی مراجعین را به اشتراک می گذاشتند برخورد کرد.

انتشار عکس های خصوصی زنان توسط آرایشگاه های زنانه / 27 آرایشگاه زنانه شناسایی شدند

سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: این بانوان آرایشگر پس از ارائه خدمات به مشتریان و به بهانه های مختلف از آنان تصویر برداری کرده و سپس در صفحات اینستاگرامی خود منتشر نی کردند.

وی افزود: این افراد با اهدافی نظیر افزایش تعداد دنبال کننده در فضای مجازی، بالا بردن میزان مراجعه مشتریان، و کسب درآمد و حتی در مواردی بدون اطلاع یا رضایت مشتریان این کار را انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: اقدام آنها ضمن ترویج بی حجابی و ابتذال باعث شکل گیری مشکلات متعدد آبرویی برای برخی از شهروندان می گردید.

سوسنی بیان کرد: در آذرماه سال جاری با توجه به پایش شبانه روزی افسران سایبری  پلیس فتا  استان و همچنین دریافت گزارشات مردمی از طریق سایت پلیس فتا، صفحات اینستاگرامی حاوی موارد مجرمانه غیراخلاقی این ۲۷ خانم آرایشگر استخراج و شناسایی شد.

وی بیان کرد: با هدف سالم سازی فضای مجازی و احترام به دغدغه کاربران بویژه خانواده ها از بابت امنیت و سلامت حضور فرزندانشان در بسترهای مختلف اینترنتی، با هماهنگی مقام قضایی، اقدام متناسب اعم از حذف محتوای مجرمانه،  مسدودسازی  صفحه همراه با اخذ تعهد از ادمین در کمترین زمان ممکن انجام گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهرتاکرد کرد: صاحبان این گونه کسب و کارها باید در هنگام فعالیت در فضای مجازی،ضمن رعایت قانون ، مواظب باشند خواسته یا ناخواسته باعث خدشه دار شدن حیثیت و آبروی شهروندی نشوند.

سوسنی ادامه داد: صاحبان مشاغل اگر مدیریت صفحات و تارنماهای اینترنتی مرتبط با کارشان را به فرد دیگری سپرده اند بر عملکرد وی نظارت کنند که مسئولیت و عواقب قانونی هر نوع فعالیت مجرمانه ادمین متوجه آنها نیز خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها