بازداشت یکی از عاملان سنگ پرانی به اتوبوس های شهری در ارومیه

یک نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در ارومیه با تلاش شبانه‌روزی ماموران این پلیس در ارومیه دستگیر شد.

بازداشت یکی از عاملان سنگ پرانی به اتوبوس های شهری در ارومیه

سرهنگ محمدعلی حق وردیان رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: یک نفر از برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در ارومیه با تلاش شبانه روزی ماموران این پلیس در ارومیه دستگیر شد. 

وی افزود: به دنبال وصول خبری مبنی بر سنگ پراکنی تعدادی از افراد به اتوبوس‌های خط واحد و شکستن شیشه آنها، بررسی های اولیه در این خصوص آغاز شد.

حق وردیان تصریح کرد: با بررسی های کارشناسی، سرنخ‌هایی در این خصوص پیدا شد و به دنبال آن، یک نفر از عاملین مخل نظم و امنیت عمومی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه این فرد به مرجع قضایی معرفی شده است، اظهار کرد: اقدامات تکمیلی درخصوص این پرونده آغاز شده و دستگیری افراد دیگری که اقدام به این کار کرده بودند، در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: افرادی که از این متهمان شکایتی داشته باشند، می توانند به پلیس امنیت عمومی مراجعه کرده و اعلام شکایت کنند.

حق وردیان با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس امنیت عمومی برای تامین نظم و امنیت در آذربایجان غربی گفت: با  مخلان نظم و امنیت  با قدرت برخورد می کنیم که در این مسیر نیازمند همراهی مردم هستیم.و شهروندان می توانند موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پس چرا مجرمین نظم امنیت چای دبش را دستگیر نمی کنید روزتان به قشر کارگر رسیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها