عامل تیراندازی در اندیشه دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی در اندیشه خبر داد.

عامل تیراندازی در اندیشه دستگیر شد

 سردار مهدی کرمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه با سلاح گرم در یکی از محله های اندیشه شهرستان شهریار بر اثر تیراندازی، فردی از ناحیه کتف مجروح شده و عامل تیراندازی با یک دستگاه خودروی سرقتی از محل متواری شده بود، با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، پیگیری ها و رصد های فنی و اطلاعاتی در خصوص دستگیری عامل تیراندازی آغاز شد.

وی افزود: با بررسی ها و پیگیری های انجام شده فنی و اطلاعاتی، محل اختفای متهم در شهرستان رباط کریم شناسایی و در عملیاتی ضربتی و با اقتدار، عامل تیراندازی 32 ساله و ساکن رباط کریم دستگیر و در بررسی سوابق متهم مشخص شد دارای یک فقره سابقه کیفری ضرب و جرح عمدی با چاقو بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهم به داشتن سلاح و استفاده از آن در صحنه درگیری و تیراندازی اعتراف کرد و 2 قبضه اسلحه کمری، 15 تیر جنگی با یک عدد صدا خفه کن و یک دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه در یکی از باغات اطراف استان تهران کشف شد.

به گفته سردار کرمی، عامل تیراندازی علت و انگیزه درگیری را خرید و فروش تعدادی گوشی تلفن همراه و اختلاف حساب مالی بین شاکی و متهم اعلام کرد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها