پایان کلاهبرداری‌های زن رمال در فضای مجازی

زن رمالی که از طریق شبکه‌های اجتماعی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در عملیات مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

پایان کلاهبرداری‌های زن رمال در فضای مجازی

سرهنگ مسعود طُریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه یک زن رمال با درج مطالبی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان حل مشکلات خانوادگی و زناشویی، مشکلات مالی، دعا برای پولدار شدن، دعا برای خوشبختی، باطل کردن طلسم، کاریابی، بخت‌گشایی، دعا برای جذب شدن دختر یا پسر مورد علاقه و... مبالغ هنگفتی را از مردم دریافت و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت. مأموران با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور از مرجع قضایی این زن شیاد را دستگیر کردند.
 در بازرسی از محل اقلام و کتاب‌های مرتبط با فالگیری و دعانویسی، برگه‌های دعا، ورقه‌های فلزی منقوش به دعا، تکه‌هایی از پوست آهو و سایر حیوانات و... کشف و در ادامه نیز تمامی حساب‌های بانکی وی و وجوهی که از راه کلاهبرداری به دست آمده بود، با حکم مقام قضایی مسدود شد. متهم هم پس از اعتراف صریح به جرم خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ طُریفی عنوان کرد: به مردم توصیه می‌کنیم فریب افراد شیادی را که ادعای رفع مشکلات از طریق دعانویسی و رمالی را دارند، نخورده و در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه آنان موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها