۲۷۹ سارق در شهرستان ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۱۴۱ سارق و ۱۳۸ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: ۲۶۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴۶ دستگاه خودرو متخلف و دارای دستور قضایی توقیف شد.

۲۷۹ سارق در شهرستان ری دستگیر شدند

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز با اشاره به اجرای طرح دستگیری سارقان اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با سرقت‌هایی که ممکن است احساس امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد، در هفته گذشته طرح عملیاتی منسجم و مطابق با جغرافیای وقوع جرم تدوین با بهره گیری از امکانات در اختیار و گشتهای واکنش سریع در سطح شهرستان ری به اجرا درآمد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح یاد شده، تعداد 141 سارق به همراه 138 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و همچنین 15 دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه 62 عدد سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در این طرح 267 دستگاه موتورسیکلت و 146 دستگاه خودرو متخلف و دارای دستور قضایی توقیف شد، تصریح کرد: پلیس ری آمادگی دارد نسبت به شناسایی و دستگیری سریع مجرمان به ویژه افراد سابقه دار اقدام کرده و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه را به چنگال قانون بسپارد.

 سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود به منظور دستگیری هرچه سریع‌تر مجرمان، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چه گل وبلبلی شده مملکت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها