عامل انتشار اکاذیب در خصوص یکی از فروشگاه های زنجیره ای کشور دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری متهم پرونده نشر اکاذیب علیه یکی از فروشگاه های زنجیره ای خبر داد و گفت: متهم در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب همچنین ، بکار بردن الفاظ رکیک علیه مجموعه این فروشگاه در سطح کشور از جمله استان های تهران ، فارس ، البرز و غیره می نموده است.

عامل انتشار اکاذیب در خصوص یکی از فروشگاه های زنجیره ای کشور دستگیر شد

سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح این خبر گفت: متهم با استفاده از شماره خط مجازی اقدام به ساخت کانال تلگرامی نموده و با توجه به سابقه کار در فروشگاه زنجیره ای و آشنایی با مشکلات این فروشگاه اقدام به نشر اکاذیب علیه مدیران فروشگاه در سراسر کشور می نموده است که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:  در بررسی های اولیه مشخص گردید ، گرداننده کانال اقدام به نشر اکاذیب و مطالب غیر واقع علیه مدیران و مسئولین فروشگاه  می نماید به نحوی که شاکی بعنوان نماینده حقوقی فروشگاه مذکور به این پلیس مراجعه و شکایت خود را علیه کانال فوق الذکر اعلام نمود.

این مقام مسدول بیان داشت: در ادامه پیگیری کارشناسان با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم مورد ردیابی قرار گرفت و طی هماهنگی با مقام قضایی؛  متهم در شهریار شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم تعداد دو دستگاه گوشی تلفن همراه و هارد کشف و ضبط گردید .

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در میان بگذارند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها