فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

کلاهبرداری ۷ میلیاردی فروش خودرو در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان متهم کلاهبردار به فروش خودرو به مبلغ ۷ میلیارد ریال به دام افتاد.

کلاهبرداری ۷ میلیاردی فروش خودرو در چهارمحال و بختیاری

سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: با دریافت یک برگ مرجوعه قضایی از سوی فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شخصی در فضای مجازی با چرب زبانی، فریب و نیرنگ خود را به عنوان پزشک معرفی و خودرویی را به شاکی فروخته است و مبلغ را دریافت و متواری و جوابگوی تلفن خود نمی‌باشد.

امان اللهی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی اظهارات مال باخته و تحقیقات بر روی سرنخ‌های به جامانده متهم را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با استفاده از ابزار‌های فنی و اطلاعاتی هویت فرد کلاهبردار شناسایی و از طریق سامانه سرامد مبلغ ۷ میلیارد ریال از حساب‌های بانکی وی مسدود و به فرد مالباخته مسترد گردید.

امان اللهی تاکید کرد: خریداران خودرو باید از واریز هرگونه وجهی قبل از شناسایی دقیق فروشنده خودداری کنند زیرا در بسیاری از موارد به محض واریز وجه، فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس‌های خریدار نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها