دستگیری زن ۴۲ ساله در انگلیس به ظن قتل سه کودک/ ویدئو

یک زن ۴۲ ساله به ظن قتل سه کودک، از جمله یک نوزاد ده ماهه در شهر بریستول انگلیس دستگیر شد.

دستگیری زن ۴۲ ساله در انگلیس به ظن قتل سه کودک/ ویدئو

این زن زمانی دستگیر شد که سه کودک به قتل رسیده در ملک او در شهر بریستول پیدا شد. پلیس زمانی متوجه این مسئله شد که چند افسر در پاسخ به درخواست نگرانی یک شهروند به محل مراجعه کرد. این زن در بازداشت پلیس در بیمارستان به سر می‌برد. طی ساعات گذشته، بازرس پلیس ناحیه بریستول گزارشی را در مورد این حادثه ارائه کرد.

بازرس پلیس: می‌خواهم حرف هایم را با این نکته شروع کنم که این یک فاجعه هولناک و ناراحت کننده است که در آن سه کودک جان خود را از دست دادند. فکر و ذکر ما با خانواده این کودکان است که در شرایط بسیار بدی قرار دارند. ابتدا یک شهروند با پلیس تماس گرفت و نگرانی خود را از سلامت این چند کودک در اوایل روز یکشنبه ابراز کرد. افسران پلیس در حدود ساعت ۱۲:۴۰ به محل مراجعه کردند و به سه کودک برخورد کردند که جان خود را از دست داده بودند.

معاینات پزشکی قانونی روی اجساد این سه کودک انجام خواهد شد تا علت مرگ آنها مشخص گردد. اکنون مهم است که ما جزئیات بیشتری را تا زمان انجام کامل رویه منتشر نکنیم. نتایج کالبد شکافی بعید است تا اواسط تا پایان هفته جاری کامل شود. هویت این کودکان به طور رسمی اعلام نشده است، اما معتقدیم که قربانیان عبارتند از یک پسر ۷ ساله، یک دختر ۳ ساله و یک پسر ۱۰ ماهه.

خویشاوندان درجه یک آنها از این مسئله مطلع شده اند و کمک‌ها و حمایت‌های مورد نیاز را دریافت کرده اند. یک زن ۴۲ ساله در محل حادثه دستگیر شد و به دلیل جراحات وارده به او به بیمارستان منتقل شد. شرایط جسمانی او وخیم نیست و اکنون در بازداشت پلیس است.

حجم ویدیو: 5.75M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها