قتل دانشجوی پرستاری در دانشگاه جورجیا

قتل یک دانشجوی رشته پرستاری در دانشگاه جورجیا در ایالت جورجیا آمریکا به خبر نخست این منطقه طی چند روز گذشته تبدیل شده است.

 قتل دانشجوی پرستاری در دانشگاه جورجیا

جسد هوپ رایلی روز پنجشنبه در نزدیکی یک دریاچه در محوطه دانشگاه جورجیا پیدا شد. پزشکی قانونی شهر آتن کلارک در ایالت جورجیا، صبح روز جمعه هویت این دانشجوی ۲۲ ساله پرستاری را شناسایی کرد. بنا به گفته پلیس، مقتول که برای پیاده‌روی به اطراف دریاچه رفته بود، بر اثر ضربه شدید به سر جانش را از دست داده است.  

جف کلارک، رئیس پلیس دانشگاه جورجیا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که فردی ۲۶ ساله به نام خوزه آنتونیو ایبارا و اهل همین شهر به عنوان مظنون اصلی قتل دستگیر شده است. بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، ایبارا از دریافت وثیقه محروم شده است. کلارک با بیان اینکه شواهد نشان می دهد که قتل "یک اقدام انفرادی" بوده، افزود: تقریبا ۳۰ سال است که در دانشگاه جورجیا قتلی نداشته‌ایم. در حالی که پلیس به جمع آوری شواهد ادامه می‌دهد، حکم بازرسی خانه ایبارا نیز صادر شده است.

کلارک گفت که پلیس از فیلم‌های ویدئویی دوربین‌های امنیتی دانشگاه و همچنین شواهد فیزیکی برای ارتباط دادن مظنون به قتل رایلی استفاده کرده است. بنا به گفته کلارک، مظنون سابقه جنایی ندارد. او افزود که ایبارا ساکن آتن کلارک است، اما شهروند ایالات متحده یا دانشجو دردانشگاه جورجیا نیست. از طرف دیگر،  هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد قاتل و مقتول از قبل یکدیگر را می‌شناختند.

برادر ایبارا جمعه شب از طرف پلیس فدرال به داشتن گرین کارت جعلی متهم شد و بر اساس انتشار خبری از دفتر دادستانی ایالات متحده در منطقه جورجیا، در بازداشت دولتی است. در این بیانیه آمده است که دیگو ایبارا، ۲۹ ساله، که مانند برادرش اهل ونزوئلا است و مدرکی ندارد، به داشتن یک سند جعلی متهم شده و با ۱۰ سال زندان مواجه است. پلیس در مورد در مورد نحوه دستگیری مظنون می‌گوید که یک افسر پلیس به ایبارا نزدیک شد زیرا او با توصیف مظنونی که تحت تعقیب بود، مطابقت داشت. او به افسر گرین کارت ارائه کرد که مشخص شد کلاهبرداری بوده است.

دانشکده پرستاری دانشگاه آگوستا در بیانیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود به رایلی ادای احترام کرد و او را « یک پرستار آینده‌دار» نامید که «شفقت و مراقبت از دیگران از جمله مشخصه‌های بارزش بود ». رایلی قرار بود در سال ۲۰۲۵ با مدرک لیسانس پرستاری فارغ التحصیل شود.

دانشگاه آگوستا در فاصله‌ای کوتاه ، دو نفر از دانشجویانش را از دست داد. جسد رایلی تنها ساعاتی پس از آن پیدا شد که مرگ یکی از دانشجویان این دانشکده در خوابگاه، همه را شوک فرو برد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها