جوان شیرازی شوهرخاله اش را جلوی چشم خاله اش کشت

قاتلی که با ضربات سلاح سرد شوهر خاله خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 3 ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.

جوان شیرازی شوهرخاله اش را جلوی چشم خاله اش کشت

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار داشت: ساعت 11 شب گذشته 20 اسفندماه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به  قتل  در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مشخص شد که یک زن و شوهر که در منزل خودشان بوده‌اند به دلیل  اختلافات خانوادگی  با هم بحث و درگیری لفظی و فیزیکی داشته‌اند.

فرمانده انتظامی "زرین‌دشت" ادامه داد: فردی که در همسایگی آنها زندگی می‌کرده است با شنیدن سر و صدا به منزل زن و شوهر مراجعه و با سلاح سرد مرد را به قتل و با همکاری 3 نفر از دوستانش متواری می‌شود.

سرهنگ صالحی‌فرد با بیان اینکه در بررسی‌‎های تکمیلی مشخص شد که قاتل 22 ساله پسر خواهر همسر مقتول بوده است، تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی محل اختفاء ضارب را شناسایی و وی را به همراه هر 3 همدستش  دستگیر  کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل و همدستانش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: شهرستان زرین‌دشت محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت است و هنجارشکنان بدانند که پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

گفتنی است به دلیل حساسیت موضوع، فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت شخصا در ماموریت حاضر و مدیریت عملیات در دستگیری قاتل و همدستانش انجام می‌داده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها