برخورد وحشتناک اتوبوس و تریلی در جاده ارومیه-تبریز /ویدئو

رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون کشنده گفت: این حادثه در مسیر ارومیه- تبریز یک فوتی و ۱۴ مصدوم داشت.

برخورد وحشتناک اتوبوس و تریلی در جاده ارومیه-تبریز /ویدئو

سرهنگ رضا پناهی مقدم افزود: طبق گزارش کارشناسان، راننده کامیون کشنده به علت عدم رعایت حق تقدم حین دور زدن مقصر این حادثه اعلام شده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اقدامات تکمیلی در این خصوص توسط نیروهای پلیس و امدادی در حال انجام است.

سرهنگ پناهی مقدم از شهروندان خواست به علت نزدیکی به ایام نوروز و سفرهای نوروزی، رانندگان احتیاط بیشتری به خرج دهند.

تعداد مصدومان به ۱۸ نفر رسید

دکتر فرزین رضازاده افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش تصادف ضمن اعزام اورژانس و نیروهای امدادی، اتوبوس اورژانس نیز به صحنه اعزام شد.

وی افزود: به دلیل حجم تصادف و مصدومین از نیروهای امدادی هلال احمر نیز درخواست کمک‌ کردیم تا در پای صحنه خدمات سریع‌تری ارائه شود.

رضازاده اضافه کرد: در این حادثه شاگرد اتوبوس متاسفانه فوت کرده و راننده اتوبوس نیز وضعیت وخیم و در اتاق عمل است.

به گفته وی، حال راننده تریلر و تمامی مسافران اتوبوس خوب و در حالت پایدار قرار دارند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز به ایرنا گفت: امدادگران هلال احمر بلافاصله پس از دریافت گزارش سریع به صحنه تصادف اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه و تیم واکنش سریع معاونت امداد ونجات هلال‌احمر استان در این حادثه حضور ‌داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه نیز با اشاره به اعزام سریع نیروهای خود گفت: خوشبختانه واکنش سریع آتش‌نشانان باعث‌شد حادثه تلخ‌تری روی ندهد.

حسین سرباز رشید افزود: آتش نشانان با حضوردر این صحنه تصادف در کمک به مصدومین ومدیریت آتش نگرفتن صحنه کنار امدادگران بودند.

حجم ویدیو: 4.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها