قتل بی‌رحمانه 3 زن و مرد با همکاری معاون مدرسه

معاون مدرسه‌ای در آمریکا به جرم قتل 3نفر با همدستی دوستانش دستگیر شد.

قتل بی‌رحمانه 3 زن و مرد با همکاری معاون مدرسه

13 ژانویه2013، پلیس جورجیای آمریکا در جریان کشف 3 جسد در یک خودروی رها شده در کنار بزرگراه فولتون قرار گرفت. قربانیان 2 مرد و یک زن بودند که روی اجسادشان نشانه‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد آنها شکنجه و کشته شده‌اند.

تحقیقات بعدی پلیس حاکی ازآن‌است که آنها ابتدا به یک اقامتگاه روستایی کشانده شده و در آنجا به ضرب گلوله و ضربات چاقو شکنجه شده و بعد به قتل رسیده‌اند.

قاتلان بعد از قتل اجساد را در صندلی عقب خودرو قرار داده و چندین کیلومتر آن طرف‌تر خودرو را رها کرده بودند. براساس بررسی‌های پلیسی مشخص شد که این افراد 3دوست ساکن مونتگومری، آلاباما بودند. بدین‌ترتیب پلیس تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد اما تا سال‌ها نتوانست سرنخی از قاتل بیابد، بنابراین پرونده قتل این 3نفر راکد ماند.

اوایل‌ماه جاری میلادی، بعد از 11سال، بنابه درخواست خانواده قربانیان بار دیگر تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

دی ان‌ای به جا مانده در صحنه جنایت مورد بررسی قرار گرفت و به این ترتیب 4مظنون شناسایی شدند. پلیس توانست 3نفر را به نام‌های کنت، کوین و دارل دستگیر کند و آنها اعتراف کردند که با قربانیان دوست بودند و قرار بود با هم یک تجارت راه‌اندازی کنند اما در همان ابتدا متوجه شدند که قربانیان در حال دور زدن آنها هستند و برای همین نقشه کشیدند که تنبیه‌شان کنند.

همچنین آنها فرد دیگری را به‌عنوان متهم چهارم معرفی کردند که کیانت هریس نام داشت. این مرد 45ساله، معاون مدرسه‌ای در آلاباما بود که به اتهام قتل دستگیر شد و اعتراف کرد که در قتل 3نفر نقش داشته است. به این ترتیب تمامی متهمان قرار است به‌زودی به اتهام قتل 3نفر محاکمه شوند.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها