حکم اعدام مرد متجاوز در آخرین لحظات متوقف شد

متهم تجاوز به دختری جوان با درخواست اعاده دادرسی برای دومین بار از چوبه دار فاصله گرفت.

حکم اعدام مرد متجاوز در آخرین لحظات متوقف شد

 این متهم که مرد جوانی است چند روز پیش برای دومین بار پای چوبه دار رفت که این بار هم با درخواست اعاده دادرسی، اجرای حکم اعدامش متوقف شد. 

این مرد جوان اوایل بهار سال 91  مرتکب جرم تجاوز شد. او در یک روز بهاری دختر جوانی را که برای خرید از خانه‌اش خارج شده بود، در یکی از محله‌های تهران تحت عنوان مسافرکش سوار خودروی پرایدش کرد تا او را برای خرید به بازار برساند؛ اما راننده جوان، دختر را ربود و بعد از بردن به یکی از به بیابان‌های اطراف تهران او را کتک زد و مورد تجاوز قرار داد.

راننده پراید دختر جوان را که که بیهوش شده بود، دوباره در خودرو‌اش گذاشت و در یکی از محله‌های شهر رها کرد. سپس خانواده‌ای، دختر بیهوش را پیدا کردند و او را به بیمارستان بردند. پس از آن دختر  جوان و خانواده‌اش نزد پلیس رفتند. با طرح این شکایت بعد از چند هفته خودروی پراید متهم شناسایی و خودش هم در جنوب تهران بازداشت شد.

متهم در تحقیقات اولیه منکر ربودن و تجاوز به دختر شد، اما در مواجهه حضوری به جرم خود اعتراف کرد. از این رو پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران رفت و  پسر جوان پس از محاکمه به اعدام محکوم شد. در ادامه روند رسیدگی، حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید و برای اجرای حکم به شعبه اول اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.

متهم چند سال قبل با تعیین وقت اجرا پای چوبه دار رفت اما در آخرین درخواست اعاده دادرسی داد که حکم متوقف شد. با این حال با بررسی دوباری تغییری در حکم اعدام او ایجاد نشد. 

به این ترتیب محکوم به اعدام همچنان در زندان بود تا اینکه چند روز پیش برای دومین بار پای چوبه دار برده شد تا حکمش در محوطه  زندان قزل‌حصار کرج به اجرا درآید؛ اما این بار هم دوباره درخواست اعاده دادرسی داد و درخواستش پذیرفته شد.

در حال حاضر اجرای حکم اعدام این متهم فعلا متوقف شده و قرار است به زودی دوباره در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    از یک رأی قطعی کیفری چند بار می شود تقاضای اعاده دادرسی کرد؟!

  • ناشناس
    0

    به به عجب دستگاهی وعدالتی.۱۵سال قبل باید قانون اجرا میشد حالا طعم ومزش رفته وبه امید حق علیه باطل ۵۰ سال دیگه حتماوبی شک مجازات و شلاق خواهد خورد

  • ناشناس
    0

    سال 91 تا حالا اعدام نشده؟
    بازدارندگی یعنی همون ماه اول اعدام بشه

  • حائری
    7

    کم کم زنا وشراب وبی حجابی و.... عادی سازی میشه وقوه قضائیه در این خصوص کوتاهی می کنند ومجرم جسورتر از قبل به غیر شرع وغیر قانون بودن جرم خود ادامه می دهد؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      جرم فقط جرم سیاسی، مجازات اعدام ۲۰ روزه !!!!

  • کارشناس
    2

    حتما زوایای دیگری در پرونده وجود دارد که حکم متوقف شده است

  • ...
    1

    باید سه روز اول اعدام انجام میشد

  • ناشناس
    0

    پس چرا اون پیرمرد ترمینال شرق که هم آدم ربایی وهم تجاوز وهم حبس خانگی مقتول براش ثابت شد آزاد شد....چه خبره در این سیستم قضایی...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به گمانم کم کم دارند به این نتیجه می رسند که از کجام معلوم که زن یا دختری که به ایشان دست درازی شده از این کار همزمان لذت نبرده؟ چرا که اگر اینگونه بوده باشد نمی توان گفت به زور یا ناخواسته بوده!!!

  • تلمبه
    0

    قاضی بایستی بدون وقفه ....بریدن میکرده این نانجیب سزایش ...‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها