مخدوش بودن پلاک دست تبهکار تهران را رو کرد

دزدی که پلاک موتورسیکلت را خم کرده بود، ظن ماموران در خصوص سرقتی بودن موتورسیکلت بر انگیخت و در تهران برای خودش دردسر درست کرد.

مخدوش بودن پلاک دست تبهکار تهران را رو کرد

سرهنگ صادق ضرونی، رئیس کلانتری 112 ابوسعید گفت: شب گذشته ماموران این کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه موتور سواری شدند که با خم کردن گوشه چپ پلاک انتظامی موتورسیکلش سعی کرده بود که پلاک انتظامی نا خوانا شود.

وی گفت: ماموران مدتی موتورسوار را تحت نظر قرار داده تا اینکه پلاک انتظامی موتورسیکلت قابل خواندن شد.

این مقام انتظامی افزود: در استعلام صورت گرفته مشخص شد که موتورسیکلت مذکور چند روز پیش به سرقت رفته است و سابقه سرقت دارد.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند بیان داشت: با نزدیک شدن ماموران به موتورسیکلت سوار، وی متوجه حضور ماموران شد و بلافاصله از محل با سرعت بالایی گریخت.

این مقام انتظامی با تصریح اینکه این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه سارق از حوزه استحفاظی کلانتری ابوسعید خارج و وارد حوزه استحفاظی کلانتری ابوذر شد که در نهایت ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و تسلیم قانون کنند.

ضرونی با اعلام این خبر گفت: متهم در بازجویی اولیه به سرقت موتورسیکلت در محله کشتارگاه اعتراف و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها