لحظه بلعیده شدن دو زن توسط گودال بزرگ پیاده رو! +فیلم

دو عابر پیاده زن که در حال عبور از پیاده روی خیابانی در ترکیه بودند به طرز وحشتناکی توسط یک گودال بزرگ پیادرو بلعیده شدند.

لحظه بلعیده شدن دو زن توسط گودال بزرگ پیاده رو! +فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه وحشتناکی را در یکی از خیابان های کشور ترکیه به تصویر می کشد. این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه و تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است، لحظه ریزش قسمتی از پیاده روی یک خیابان و بلعیده شدن دو زن عابر را نشان می دهد. در این حادثه دو زن جوان که در حال عبور از پیاده رو بودند ناگهان به داخل گودال بزرگی که ایجاد می شود سقوط می کنند و ناپدید می شوند.

رسانه های محلی ترکیه هویت دو عابر پیاده زن را دکتر " سوزان کودای بالیک " و پرستاری با نام " اوزلم دویماز" اعلام کردند. این حادثه در ساعت 4 بعد از ظهر روز چهارشنبه و در منطقه " دیاربکر" ترکیه رخ داد. بنا به گزارش " مدیا مگزین" این دو زن در راه رفتن به بیمارستان بودند که دچار این حادثه شدند. در ویدئوی منتشر شده این دو عابر زن در حالی که در کنار یکدیگر مشغول قدم زدن در پیاده رو هستند دیده می شوند. در ادامه آنها دقیقا در محل ایجاد گودال بزرگ توقف می کنند و در حالی که سرگرم صحبت هستند ناگهان در اثر ایجاد این گودال بزرگ ناپدید می شوند.

شاهدان عینی که از نزدیک نظاره گر این صحنه وحشتناک بودند بلافاصله به کمک این دو زن شتافتند و تلاش کردند تا آنها را از داخل گودال و از زیر سنگ ها بیرون بکشند. گفته می شود هر دو زن از این حادثه در حالی که بطور معجزه آسایی تنها دچار جراحت سطحی شده اند جان سالم به در برده اند. گفته می شود عبور و مرور از این ناحیه تا اطلاع ثانوی توسط پلیس ترکیه ممنوع شده و آتشنشانان محلی در حال بررسی علت ایجاد این گودال بزرگ هستند.

گفتنی است؛ در ماه آگوست امسال نیز حادثه ای مشابه در یکی از خیابانهای شلوغ چین، منجر به بلعیدن شدن دو خودرو در وسط خیابان شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 4.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها