مرد طلبکار زن دوستش را ربود / 3 روز اسارت به خاطر طلب یک میلیونی+ عکس

مرد جوان برای گرفتن طلب میلیونی‌اش دست به ربودن زن دوستش کرد. زن جوان پس از 3 روز اسارت در خانه دوست شوهرش توانست راه فرار پیدا کند.

مرد طلبکار زن دوستش را ربود / 3 روز اسارت به خاطر طلب یک میلیونی+ عکس

سرهنگ رسول جهانی رییس کلانتری 130 نازی‌آباد گفت: روز 3 آذرماه سال جاری مردی با مراجعه به کلانتری 130 نازی آباد و طرح شکایت با موضوع فقدانی همسرش اعلام داشت که همسر 32 ساله ‌اش پس از خروج از خانه تا کنون به محل سکونتش مراجعه نکرده و پاسخگوی تماس های تلفنی وی و سایر اعضای خانواده اش نیز نمی باشد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی" اقدامات برای پیدا کردن فقدانی در دستور کار تیم تجسس ویژه کلانتری قرار گرفت و با آغاز تحقیقات پلیسی ، ماموران مطلع شدند که شاکی پیامکی با مضمون مطالبه 200 میلیون تومان در قابل آزادی همسرش دریافت کرده است.

همزمان با مشخص شدن موضوع آدم ربایی و تلاش برای اخاذی 200 میلیون تومانی از شاکی ، در 9 آذر ماه در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع درگیری بین زن و مردی در محدوده خیابان شقایق به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع در محل حاضر شد.

سرهنگ رسول جهانی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل ، خانم جوانی به مأموران مراجعه و اظهار داشت: 3 روز قبل در خانه بودم که ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد، پشت آیفون یکی از دوستان همسرم را دیدم و چون او را می شناختم در را برایش باز کردم . با ورود این مرد به خانه ناگهان وی شروع به ضرب و جرح من کرد و به زور مرا سوار خودرو کرده و به مکانی نامشخص برد .

این خانم در ادامه اظهارات خود به ماموران کلانتری ، گفت: این شخص مرا در خانه‌ای در محدوه عبدل آباد به مدت 3 روز زندانی کرد و تلاش های من نیز برای فرار فایده ای نداشت تا اینکه در این مدت متوجه شدم او از همسرم مبلغ 200 میلیون تومان در قبال آزادی من درخواست کرده است . تاکنون چندین مرتبه برای فرار اقدام کردم و هربار متهم مانع می شد ولی امروز از غفلت وی استفاده کردم و موفق به فرار شدم و خودم را به این محل رساندم اما این شخص قصد ربودن مجدد مرا داشت که اینبار با او درگیر شدم .

سرهنگ جهانی با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب آدم ربائی، افزود: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا اعتراف کرد که با شوهر زن جوان اختلاف مالی دارد و به این انگیره اقدام به آدم ربایی همسر دوستش کرده است . در حال حاضر نیز ، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است

منبع: مشهد فوری

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها