کشف برنج های مخلوط شده ایرانی و خارجی در بابل

بیش از ۱۱ تن برنج مخلوط ایرانی و خارجی در یکی از فروشگاه‌های برنج بابل کشف شد.

کشف برنج های مخلوط شده ایرانی و خارجی در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه برنج مخلوط ایرانی با برنج خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های برنج در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی نامبرده مخلوطی از ۵ تن برنج خارجی قاچاق، یک تن برنج لاشه، و ۵ تن برنج ایرانی مخلوط درجه یک و دو که متهم قصد عرضه آن را داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و افزود: واحد صنفی مذکور پلمب و برنج مخلوط کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خرید و عرضه کالای قاچاق ضربه به اقتصاد کشور و عاملی برای رونق بیکاری و تعطیلی کارخانجات تولیدی داخلی است، از شهروندان خواست: ضمن خودداری از خرید محصولات خارجی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در صورت شناسایی سودجویان کالا و ارز، مراتب را به مراجع انتظامی و قضایی اعلام دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها